شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حسین نیاکار

حوزه/ مسئول واحد جذب منابع و ظرفیت‌های مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی از توزیع بیش از ۴۰۰۰ بسته معیشتی بین افراد کم برخوردار خبر داد.

حسین نیاکار، مسئول واحد جذب منابع و ظرفیت‌های مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز از توزیع بیش از ۴۰۰۰ بسته معیشتی بین افراد کم برخوردار خبر داد.

مسئول قرارگاه جهادی پیامبر اعظم(ص) مرکز خدمات حوزه آذربایجان شرقی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این قرارگاه در استان، فعالیت‌های جهادی را تحول‌آفرین و مؤثر در ایجاد روحیه تعاون و همکاری بین همکاران دانست و تصریح کرد: از آورده‌های ایام شیوع بیماری کرونا گسترش روحیه ایثار و کمک‌های مؤمنانه در بین مردم بود که می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح این دستاوردها را نهادینه کرد.

نیاکار افزود: این قرارگاه در سال جاری علاوه بر توزیع بیش از ۴۰۰۰ بسته معیشتی بین افراد کم برخوردار و کمک‌های مالی به آسیب دیدگان کرونا، پنج سری جهیزیه کامل به زوج‌های جوان اهدا نموده است و در جذب بودجه برای صندوق قرض‌الحسنه شجره طیبه نیز فعالیت‌هایی انجام داده است.

وی باه خدمات انجام شده در زمینه‌های سلامت و پزشکی به لزوم هماهنگی بیشتر با مجمع خیرین سلامت استان برای ارائه خدمات مطلوب‌تر اشاره کرد و گفت: در مسیر ارائه خدمات بیشتر به قشر آسیب‌پذیر و آسیب‌دیده در این ایام، نیروهای جهادی فعال در این قرارگاه تلاش خود را به کار خواهند بست تا ضمن عمل به منویات مقام معظم رهبری، بیشترین خدمات را ارائه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha