جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024
امام جمعه بندرخمير

حوزه/ حجت الاسلام صالحی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، خلیج فارس و دریای عمان جولانگاه آمریکایی ها نیست و از هر دری که برای ضربه زدن به ایران وارد شوند با شکست مواجه خواهند شد.

حجت الاسلام شعیب صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه هرمزگان اظهارداشت: در آستانه ۱۳ آبان ماه شاهد خلق افتخاری دیگر از سوی فرزندان سبز جامه مرز و بوم اسلامی بودیم و پاسداران انقلاب اسلامی درسی فراموش نشدنی به آمریکایی ها دادند.

وی افزود: ایران اسلامی همواره در مقابل زور گویی ها و زیاده خواهی های جبهه استکبار جهانی ایستاده است و آمریکا راهی جهت ایجاد نا امنی و مشکل در کشور ندارد برای همین در خارج از کشور همیشه سعی کرده است به منابع ایران اسلامی دست درازی کند.

امام جمعه بندرخمیر بیان کرد: در آخرین اقدام آمریکایی ها اقدام به ربودن نفت متعلق به جمهوری اسلامی ایران کردند که نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درسی فراموش نشدنی با بازپس گیری آن ها به آمریکایی ها داد و دست آن ها را از منابع ملت ایران قطع کرد و باری دیگر بر طبل رسوایی آمریکا کوبید.

وی عنوان کرد: آمریکایی ها باید بدانند که دوران جولان دادن آن ها در خلیج فارس و دریای عمان سالیان سال است که تمام شده است و هر اقدام نامعقولی از آن ها واکنش رسمی و معقولانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت.

امام جمعه بندر خمیر تاکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی خلیج فارس و دریای عمان جولانگاه آمریکایی ها نیست و از هر دری که برای ضربه زدن به ایران وارد شوند با شکست مواجه خواهند شد لذا باید خاطرات شکست هایشان در دریا را باید مرتبا در ذهن خود مرور کنند تا دیگر همچنین اشتباهاتی آن هم جمهوری اسلامی ایران مرتکب نشوند. 

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح به نمایندگی از ملت ایران هر کجا که لازم باشد سیلی های محکمی بر صورت استکبار جهانی خواهد نواخت چرا ما ایرانی ها بر سر امنیت خود با هیچ کشوری شوخی نداریم. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha