دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
امام جمعه

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: آبروی نداشته آمریکایی ها خیلی وقت است که در منطقه خاورمیانه رفته است و ان شاءالله به زودی شاهد نابودی رژیم ستمکار و کودک کش صهیونیستی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، امروز در مراسم یوم الله ١٣ آبان بندرعباس، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران براساس مقابله با نظام تک قطبی و سلطه جهانی شکل گرفته است و به عنوان محوری مستقل در جهان نقش آفرینی می‌کند.

وی افزود: مخالفت امام راحل با طرح استعماری کاپیتولاسیون، شهادت دانش آموزان در ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا سه رویداد مهم در شکل گیری مبارزه با استکبار جهانی و نامگذاری این روز بود که بسیار شایسته است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با نظام سلطه، هم نظام دو قطبی را فروپاشید و نه شرقی و نه غربی را به جریان انداخت و هم با نظام تک قطبی آمریکا در دنیا مقابله کرد که امروز شاهد افول نظام سلطه در جهان هستیم.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: آبروی نداشته آمریکایی ها خیلی وقت است که در منطقه خاورمیانه رفته است و ان شاءالله به زودی شاهد نابودی رژیم ستمکار و کودک کش صهیونیستی خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha