چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
کد خبر: 988804
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
شعيب صالحي

حوزه/در جلسه امام جمعه بندرخمیر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، مسائل فرهنگی مورد بحث و بررسی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه هرمزگان عصر امروز حجت الاسلام قنبری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر خمیر با حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

 حجت الاسلام شعیب صالحی در این دیدار اظهار کرد: اهمیت فرهنگ بر هیچ کس پوشیده نیست و مقام معظم رهبری همواره در رابطه با این مسئله حیاتی تذکراتی داده اند، لذا لازم است مورد توجه سیاستگذاران و افراد تصمیم گیر و تاثیر گذار در جامعه باشد.

وی افزود: فرهنگ یکی از مهم ترین نیازهای موجود در جامعه است که غنی سازی و حفظ آن در برابر هجمه های فرهنگی امری واجب است. سیاستگذاری و هدایت جامعه به سوی گسترش فرهنگ و هنر کارکرد شورای فرهنگ عمومی است که بایستی نسبت به این کارکرد با دقت بیشتری عمل کند.

امام جمعه بندرخمیر عنوان کرد: گسترش و تعمیق فضای فرهنگی و هنری در سطح شهرستان با پیگیری جلسات و تدوین برنامه های مناسب شورای فرهنگ عمومی  در شهرستان میسر می شود.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ در بین مردم ممکن است خیلی سریع دچار دگرگونی شود، از این رو باید به سمت و سوی شناسایی ریشه های فرهنگی هر منطقه و استحکام بخشی آن ها و غنی سازی از طریق تطبیق و اتصال آن ها به آموزه های دینی باشیم.

در این دیدار در خصوص برگزاری مداوم جلسات شورای فرهنگ عمومی با توجه به وضعیت کرونایی برنامه ریزی شد.

انتهای پیام


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha