چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد لطفی نیاسر

حوزه/ مدیرکل صداوسیمای استان قم گفت: حضور و فعالیت بسیجیان در فضای مجازی ارزشمند و تأثیرگذار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد لطفی نیاسر در حاشیه بازدید از سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  به اهمیت فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: فضای مجازی بیشترین تأثیر را در زندگی افراد دارد به‌طوری‌که اغلب مردم بیش از این که در کنار خانواده خود باشند زمان خود را در این فضا صرف می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز باید در این عرصه نیز با قاطعیت وارد شده و اجازه ندهیم که دشمنان نظام در این فضا جولان بدهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر برگزاری سومین رویداد تولید محتوی دیجیتال بسیج در سراسر کشور را مهم ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم در فضای مجازی یک شجره طیبه مجازی داشته باشیم که بتواند آن حیات طیبه، انقلابی و انسانی را به کاربران فضای مجازی منتقل کند.

مدیرکل صداوسیمای استان قم تصریح کرد: همان گونه که در فضای حقیقی به حدی رسیده‌ایم که دشمن مجبور است شخصیت‌هایی مانند حاج قاسم را حذف کند درحالی‌که او حذف شدنی نیست؛ باید در فضای مجازی هم به‌گونه‌ای فعالیت کنیم که آنها به فکر حذف ما در این فضا باشند.

وی خاطرنشان کرد: همین که دشمنان شروع به بستن سایت‌ها، صفحات و پیج‌های بچه‌های بسیجی و انقلابی کرده‌اند نشان از تأثیرگذاری است و ان‌شاءالله شجره طیبه بسیج در مجموعه فضای مجازی هم خواهد درخشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha