چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نشست

حوزه/هشتمین نشست بررسی میزان پیشرفت طرح های فرهنگی، آموزشی و قرآنی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد، امروز در هشتمین نشست بررسی میزان پیشرفت طرح های فرهنگی، آموزشی و قرآنی اظهار کرد: با توجه به کمبود وقت تا پایان سال باید در خصوص مطالبات مردم و در بحث فرهنگ و دین و وظایف دینی که برعهده داریم باید پیگیری و کارهای لازم را انجام دهیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به بررسی رصد اتاق وضعیت، خاطر نشان کرد: همه باید با اتاق وضعیت همکاری داشته باشند نرم افزار لازم برای همه کارشناسان بر روی سیستم هایشان نصب شود و همه باید آن را مطالعه کنند. و وقت بگذارید و حتما مطالعه و پیگیری شود تا روی هم انباشته نشود باید با محتوای آن آشنا شویم.

حجت‌الاسلام انصاری راد در ادامه با توجه به کارهایی که باید در آینده انجام شود گفت: تعریف اتاق وضعیت و کارهایی که در این خصوص باید انجام دهیم مقایسه اتاق وضعیت های موجود با جاهای و دستگاه های دیگر همه در این جدول بندی ذکر شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اتاق رسانه گفت: نکته بعدی در خصوص فعالیت اتاق رسانه می باشد که با پیگیری مدیر روابط عمومی اتاق ها تعیین شدند.

وی در خصوص استاندارهای لازم برای تشکیل اتاق رسانه، گفت: اتاق رسانه باید سریعا آماده و دیوار پوش ها طبق استانداردها رعایت شود. همچنین با پیگیری لازم استودیو یا همان اتاق گفتگو با نصب تابلو تا آخر هفته راه اندازی شود بدون هیچ مشکلی با ظرافت های لازم در خور مجموعه سازمان رو نمایی شود.

انصاری راد گفت: بررسی های لازم برای پیشبرد این طرح صورت گیرد تا سازمان های مربوطه در شهرستان ها کمتر اذیت شوند.

وی در خصوص کمیت و کیفیت اتاق گزینش گفت: روز گذشته اتاق گزینش تشکیل داده شد و امروز در این جلسه گزارش تحویل اداره داده شود که چه تعداد فراخوان داده شده و چه تعداد مصاحبه صورت گرفته به لحاظ کمی و کیفی گزارش داده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: تفکیک حوزه اعزام و استقرار از نکات بسیار مهم است، بعضی از فعالیت های روحانیون مستقر در روستا و محله باید کلا تکفیک شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha