شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حسینی کوهساری

حوزه/ مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه کشور گفت: حرکت تمدنی، انسان های تمدنی می خواهد و سردار سلیمانی اخلاق و عمل انقلابی را نمایان می کند و انسان تراز تمدنی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری، عصر امروز در مراسم اختتامیه دوره تربیت مربی بین الملل که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) شیراز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) اظهار کرد: توکل و اعتماد بر خدا درسی است که باید از حضرت امام(ره) نیز فرا گرفت، همچنین درس دومی که باید از حضرت امام گرفت این است که ایشان در بسیاری از زمینه ها جامع بوده اند.

به گفته مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه کشور امروز طلاب باید در یک زمینه ای تخصص داشته باشند، البته در حوزه علمیه شخصیت های جامعی مانند حضرت امام(ره) داشته ایم که در فقه، عرفان، فلسفه و ... در قله بودند؛ ما با شخصیت هایی که جامع نباشند نمی توانیم حرکت های بسیار جدی را رقم بزنیم، باید از حضرت امام یاد بگیریم که می شود.

وی تصریح کرد: کسی که یک دور کتاب های شهید مطهری را مطالعه نکرده، نباید وارد عرصه بین الملل شود. از مقام معظم رهبری نیز باید همت بلند را فرا بگیریم؛ برای اینکه یک کار تاثیرگذاری انجام دهیم نیاز نیست حتما وارد عرصه بین الملل شویم، اگر به صورت فارسی یک مقاله خوب بنویسیم، قطعا از آن استفاه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری با بیان اینکه باید از شهید صدر الگو گرفت، گفت: شهید صدر یک نابغه علمی بود، انقلاب اسلامی خون پاکی مانند شهید صدر را به خود دیده است.

وی خاطرنشان کرد: درس بعدی که باید از یکی دیگر از بزرگان فرا بگیریم از شهید سلیمانی است؛ حرکت تمدنی، انسان های تمدنی می خواهد و سردار سلیمانی اخلاق و عمل انقلابی را نمایان می کند و انسان تراز تمدنی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha