یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ دیدار فرماندار قم با آیت الله اعرافی

حوزه/ شیعه در همه مسائل همواره خود را پیرو مکتب انسان سازی انبیاء الهی و اهل بیت(ع) دانسته و پیروی از این سیره را برای خود افتخار می داند و معتقد است این همراهی زمانی محقق می شود که عامل به سیره عملی معصومین(ع) باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مهندس حیدری در رزمایش توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی که به همت دفتر امام جمعه پردیسان، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بسیج سازندگی،... در مسجد امام سجاد(ع) در پردیسان قم برگزار شد، بر توجه به کتاب انسان ۲۵۰ ساله و نظریه رهبر انقلاب در این کتاب در ارتباط با تأکید اهل بیت(ع) بر رسیدگی به فقراء نیازمندان در جامعه تأکید و این برنامه را گام مهمی در اجرای سبک و سیره معصومین(ع) و همراهی با حضرت ولی عصر(عج) دانست.

فرماندار قم افزود: شیعه در همه مسائل همواره خود را پیرو مکتب انسان سازی انبیاء الهی و اهل بیت(ع) دانسته و پیروی از این سیره را برای خود افتخار می داند و معتقد است این همراهی زمانی محقق می شود که عامل به سیره عملی معصومین(ع) باشیم.

وی این نوع کارها را مقدمه برای ظهور حضرت حجت(عج) دانست و بیان داشت: برای زمینه سازی ظهور آن معصوم(ع) باید همه کار انجام داد که از جمله رسیدگی به محرومین و فقر زدایی و توجه دادن به مردم نسبت به این سیره معصومین(ع) است.

حیدری انجام فعالیت خدماتی با محوریت مسجد را ضروری عنوان کرد و افزود: امروز شاهد نوعی از خدمت با عنوان فقر زدایی، توزیع معیشت بین محرومین با محوریت مسجد امام سجاد(ع) در پردیسان و مرکز نیکوکاری این مسجد هستیم. این نوع کارها سبب روحیه امید در دل مردم و توجه به مسجد همراه با محوریت امام جماعت خواهد شد.

فرماندار قم افزود: امروز در سایه نظام جمهوری اسلامی شاهد رشد این نوع کارها البته با توصیه رهبر انقلاب هستیم و همین نیز سبب همراهی بسیاری از خیرین و در نتیجه توجه به محرومین شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha