دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
هشتمین نمایشگاه تخصصی کتاب در مدارس علمیه خواهران

حوزه/ مدیر عامل مرکز نشر هاجر از برپایی هشتمین نمایشگاه تخصصی کتاب ویژه مدارس علمیه خواهران خبر داد و گفت: این نمایشگاه از هفته کتاب تا هفته پژوهش به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آقای احمد شایانفر با اشاره به برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور، اظهار داشت: این نمایشگاه از سوی مرکز نشر هاجر و با همکاری معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: هشتمین نمایشگاه تخصصی کتاب با شعار «کتابخوانان، آئینه‌داران پژوهش» با توجه به محدودیت های این ایام و عدم حضور اکثریت طلاب در مدارس علمیه، به ‌صورت فروش اینترنتی، در پایگاه اطلاع رسانی مرکز نشر هاجر به نشانی https://hajarpub.ir برگزار می شود.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر با بیان این که در این نمایشگاه، علاوه بر تخفیف‌های کتاب در فروشگاه اینترنتی که بین ۱۰ تا ۳۰ درصد است، ۲۰ درصد نیز یارانه خرید کتاب (تا سقف ۲ میلیون ریال) به طلاب، اساتید، کتابداران وکارکنان مدارس علمیه اهدا خواهد شد، ادامه داد: همچنین تا سقف مبلغ ۲۰ میلیون ریال با تخفیف ۲۰ درصدی به کتابخانه‌های مدارس علمیه متقاضی یارانه خرید اختصاص می یابد.

وی خاطرنشان کرد: برای مساعدت بیشتر با خریداران کتاب نیز بخشی از هزینة پستی هر مرسوله به مبلغ ۵۰ هزار ریال توسط مرکز نشر هاجر پرداخت خواهد شد.

آقای شایانفر گفت: اگر چه برپایی نمایشگاه حضوری و تورق کتاب ها به وسیلة خوانندگان و کتاب دوستان، شور و شوق دیگری دارد، ولی فروش اینترنتی کتاب نیز دارای محاسنی همچون «سهولت و گستردگی در دسترسی»، «تنوع آثار با موضوعات مختلف(عرضه بیش از ۳۷۰۰ عنوان)»، «امکان مقایسه قیمت کتاب با سایر فروشگاه های اینترنتی» و «دریافت آثار در نشانی مورد نظر خریدار» است.

وی فرصت استفاده از یارانه خرید کتاب در هشتمین نمایشگاه تخصصی کتاب را تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ عنوان کرد و بیان داشت: متقاضیان دریافت یارانه و هزینه پست باید نام و نام خانوادگی و کدملی خود را به سامانه ۱۰۰۰۳۱۰۱۵ ارسال کنند تا کد دریافت یارانه برای آنها ارسال شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه خرید کتاب می توانند با شماره تلفن ۳۱۰۱۵ – ۰۲۵ داخلی ۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • افسانه IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    با سلام ما که بازدید نکردیم البته فروش کتاب با۵۰درصد تخفیف خیلی خوب باکمال تشکر