شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه زلزله هرمزگان باعث تالم فکر همه ملت ایران به ویژه مردم کردستان شد، گفت: مردم کردستان همیشه در عرصه های حساس در بحث کمک به هموطنان پیشتاز بوده اند و در صورتی که مردم هرمزگان نیازمند هرگونه کمکی باشند مردم این استان آماده خدمت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج ضمن تقدیر از بهمن مرادنیا، استاندار سابق کردستان، اظهار داشت: جا دارد از خدمات و کارهایی که بهمن مرادنیا، استاندار اسبق کردستان در مدت حضورشان در این خطه انجام داده اند، تشکر داشته باشیم و برای زارعی کوشا، استاندار جدید این استان آرزوی توفیق و خدمتگزاری به مردم داشته باشیم.

امام جمعه سنندج گفت: استان کردستان علیرغم پتانسیل های بسیاری که دارد، در بخش معیشت و اشتغال همواره مشکلات بسیاری دارد بنابراین از استاندار جدید این خطه درخواست می کنیم که تمام تلاش خود برای توسعه این استان داشته باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم کردستان از ابتدای انقلاب با هجوم و توطئه های ضدانقلاب و رژیم بعثی عراق روبرو بودند و اکنون هم به نوعی به عنوان مرزداران غیور در دفاع از انقلاب از هیچ تلاش و ایثارگری دریغ نمی کنند، لذا مردم این خطه لایق بهترین خدمت ها از سوی مسئولان هستند.

این عالم اهل سنت در ادامه اظهار کرد: حضور مردم ایران به ویژه مردم استان کردستان در مراسم بزرگداشت شهیده فاطمه اسدی نشان داد که هنوز مردمان این خطه دل در گرو انقلاب و نظام دارند.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه زلزله هرمزگان باعث تالم فکر همه ملت ایران به ویژه مردم کردستان شد، گفت: مردم کردستان همیشه در عرصه های حساس در بحث کمک به هموطنان پیشتاز بوده اند و در صورتی که مردم هرمزگان نیازمند هرگونه کمکی باشند مردم این استان آماده خدمت هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha