جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه کلیبر گفت: جوانان بسیجی ولایتمدار، فداکار با بصیرت و تیز فهمی همه نقشه های دشمن را فهمیده و خنثی کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سعید رشادی، امروز در آیین گرامیداشت هفته بسیج در کلیبر گفت: تفکر و رفتار بسیج با توجه به نیاز کشور تفکر تلاش و مجاهدت بوده و خود را در همه زمینه ها آماده کرده و با هنر، علم، توان و انگیزه جدی برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش می کند.

وی افزود: امروز دشمنان نظام اسلامی با تاکتیک و راهبردهای متفاوت بویژه در عرصه جنگ نرم وارد میدان جنگ شده و هر چه در توان دارد در جهت انحراف فکری جوانان عزیز به کار می برد، اما جوانان بسیجی ولایتمدار با بصیرت و تیز فهمی همه نقشه های دشمن را فهمیده و خنثی کرده است.

حجت الاسلام رشادی ادامه داد: کشور و ملت ما با غیرت و صلابت تمام در مقابل دشمن ایستاده و هر قدر مشکلات زیاد باشد، باز برای حفظ انقلاب اسلامی، خون شهدا و ارزش های دینی مقاومت نشان داده و دشمن را مثل همیشه به عقب خواهد راند.

وی افرود: استکبار برای ضربه زدن به ایران هزینه های زیادی کرده و نقشه های فراوانی کشیده است، اما باید بداند کشور ما بسیار توانمند و پر قدرت بوده و به هر بادی نخواهد لرزید، چرا که بسیجیان دلاور همیشه جلوتر از دشمن حرکت کرده و در میدان حضور دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha