شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
بیانیه گام دوم

حوزه/ فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع گام دوم انقلاب ویژه بانوان طلبه در ایام هفته بسیج خبر داد.

ایران روح پرور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در این مسابقه بیش از ۳۰۰ تن از بانوان طلبه بسیجی شرکت کردند، ضمن آن که به شکل مجازی نیز بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از سایت مسابقه بازدید داشتند.

وی افزود: در هفته بسیج از برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی با اهدای هدایایی متبرک از دفتر مقام معظم رهبری تجلیل به عمل آمد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری همایش بزرگ طلاب بسیجی خواهر در جامعه الزهرا(س) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه و نیز مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: از دیگر فعالیت های صورت گرفته در هفته بسیج می توان به برگزاری نشست بصیرتی با موضوع تبیین کارکردهای اجتماعی تفکر انقلابی در عصر حاضر با سخنرانی اساتید حجج اسلام و المسلمین رنجبر و سلامی اشاره کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) بیان داشت: در ایام هفته بسیج همچنین توفیق این را پیدا کردیم که با ۱۲ خانواده شهید دیدار داشته و از سخنان ارزشمند این عزیزان بهره مند شویم.

وی در خاتمه افزود: برگزاری دوره امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه بسیج محدثه، برگزاری آدینه شاد بسیجی با حضور بیش از ۱۰۰ تن از بانوان طلبه در مدرسه علمیه خواهران مرحوم آیت الله ایروانی، تقدیر از جهادگران بسیجی و برنامه گلزارگردی از دیگر فعالیت های شاخص ما به مناسبت هفته بسیج بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha