پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
امر به معروف

حوزه/دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان گفت: پرچم آرمان خواهی و مطالبه گری نباید زمین گذاشته شود، چرا که راه حل تمام مشکلات مطالبه گری درست است.

حجت الاسلام حسن کریمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، اظهار کرد: فساد ستیزی باید از پایین ترین نقطه مسئولیت ها شروع شود و روحیه فساد ستیزی در مدیران انقلابی و جوان تقویت گردد.

دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکراستان هرمزگان افزود: رویکرد اصلی ستاد امر به معروف مبارزه با فساد مدیران و مسئولین است؛ شفاف سازی تصمیمات و مراودات کاری از جمله مواردی است که از فساد جلوگیری می کند.

وی عنوان کرد: مطالبه گری نقش حیاتی در از بین بردن مشکلات جامعه دارد، لذا مردم ما باید هوشیارانه عمل کنند و روحیه مطالبه گری خود را به صورت مسالمت آمیز بروز دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان بیان کرد: پرچم آرمان خواهی و مطالبه گری نباید زمین گذاشته شود، چرا که راه حل تمام مشکلات مطالبه گری درست است؛ امروز وظیفه مطالبه گران گرفتن حق مردم و آشکار کردن هویت مسئولیت مفسد است.

کریمی در پایان خاطر نشان کرد: مطالبه گران در خط اول مبارزه با مدیران فاسد هستند، ان شاءالله که همیشه در راه گرفتن حق مردم ثابت قدم بمانند و خداوند یاور آنها باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha