شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فرماده انتظامی اصفهان

حوزه/ سردار میرحیدری گفت: دشمنان نظام باید بدانند مردم مطالبه گری حق آبه خود را از مسیر های قانونی پیگیری کرده و نخواهند گذاشت این مطالبه گری های به حق از طریق دشمنان نظام به انحراف کشیده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سردار محمد رضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان، امروز در جلسه مشترک و فصلی مجمع رهروان امر به معروف ونهی ازمنکر استان اصفهان و نیروی انتظامی اظهار داشت: با کمک و همراهی مردم اصفهان، از فتنه ای که با مدیریت منافقین و ضدانقلاب وحمایت دشمنان نظام در حال شکل گیری در اصفهان بود، جلو گیری شد.

وی بیان کرد: دشمنان نظام باید بدانند مردم مطالبه گری حق آبه خود را از مسیر های قانونی پیگیری کرده و نخواهند گذاشت این مطالبه گری های به حق از طریق دشمنان نظام به انحراف کشیده شود.

وی به همکاری های مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اشاره کرد و افزود: مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر، نهادی برآمده از بطن مردم است وتنها نهادی که امروز در کنار نیروی به صورت میدانی همکاری می کند مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان است.

همچنین در ادامه این جلسه سردا استکی، رئیس مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر اصفهان اظهار داشت: با توجه به اهمیت امربه معروف ونهی از منکر در جامعه، ماموریت مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر با کمک مردم، احیای این دو فریضه و واجب فراموش شده است که بحمدالله با استقبال مردم از برنامه های فرهنگی واقنایی مجمع و همچنین حمایت قضایی و پشتیبانی انتظامی ازآمران، شاهد موفقیت‌هایی بوده ایم ولی باید درتمام ابعاد این واجب فراموش شده پیگیری شود.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه، حجت الاسلام حمید رضا صادق زاده، جانشین مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان بیان داشت: همکاری های خوبی را با نیروی انتظامی استان و همچنین دیگر نهادها در خصوص مبارزه با فساد داریم که باید این همکاری ها در راستای حمایت قضایی که از آمران به معروف وناهی از منکر می شود تقویت شود چرا که این حمایت ها باعث دلگرمی نیرو های انقلابی ودغدغمند خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha