شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دارخانه و ساختمان پزشکان الهادی

حوزه/ مدیر مجتمع درمانی الهادی قم گفت: اگر استقبال طلاب و روحانیون از خدمات مجتمع درمانی الهادی افزایش یابد ما هم برای گسترش خدمات تشویق خواهیم شد و ان‌شاءالله خدمات و تخفیفات را افزایش خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،‌سید علی ساجدی با اشاره به خدمات داروخانه و درمانگاه الهادی گفت: داروخانه الهادی از معدود داروخانه‌های استان قم است که داروهای خود را از تمامی شرکت‌های توزیع کننده دارو در کشور دریافت می‌کند و از این رو آماده است تا داروهای کمتر توزیع شده و یا حتی داروهای کمیاب را در اختیار بیماران و نیازمندان قرار دهد.
وی بیان کرد: داروهای بیماری‌های خاص مانند شیمی‌درمانی، پیوندی، MS و ... در داروخانه الهادی توزیع می‌شود.

مدیر مجتمع درمانی الهادی قم گفت: در حال انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان هلال‌احمر هستیم که یک سری داروهای خاص و ویژه‌ای که تنها در تهران توزیع می‌شود در داروخانه الهادی نیز ارائه شود.

وی با اشاره به قرارداد داروخانه الهادی با بیمه آسیا، بیمه طرف قرارداد با مرکز خدمات افزود: این قرارداد سبب شده تا بتوانیم با ارتباط آنلاین با این بیمه، خدمتگزاری به طلاب و روحانیون عزیز را آسان‌تر و سریع‌تر انجام دهیم تا در این شرایط کرونایی، دیگر نیازی به تأیید نسخه‌ها در مرکز و یا رفت‌وآمدهای غیرضروری نباشد.

ساجدی اطلاع رسانی خدمات این مجتمع به طلاب را خواستار شد و افزود: ارائه تخفیف ۱۰ درصدی برای طلابی که شاغل در ارگانی نیستند از جمله خدمات داروخانه الهادی است.

وی تصریح کرد: اگر استقبال طلاب و روحانیون از خدمات مجتمع درمانی الهادی افزایش یابد ما هم برای گسترش خدمات تشویق خواهیم شد و ان‌شاءلله خدمات و تخفیفات را افزایش خواهیم داد.

مدیر مجتمع درمانی الهادی قم در ادامه سخنان خود ضمن تشکر ویژه از همراهی ریاست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با این داروخانه جهت ارائه خدمات حداکثری به خانواده طلاب و روحانیون تأکید کرد: همه کادر شاغل در این داروخانه به دنبال آن هستند تا تمام توان خود را برای ارائه خدمات حداکثری به طلاب و روحانیون ارجمند به کار گیرند.

وی به فعالیت‌های درمانگاه الهادی اشاره کرد گفت: با توجه به قرارداد درمانگاه الهادی با بیمه آسیا، هزینه ویزیت به صورت آنلاین از سقف بیمه کسر خواهد شد و همچنین امکان نوبت‌گیری حضوری و غیرحضوری این پزشکان نیز وجود دارد.

ساجدی بیان کرد: تجهیز به آسانسور برای تردد بیماران قلبی و زنان باردار، دستگاه سونوگرافی در مطب متخصص زنان و دستگاه پیشرفته اکوی قلب در مطلب متخصص قلب از ویژگی‌های این درمانگاه است.

وی افزود: با توجه به قرارداد درمانگاه الهادی با بیمه آسیا، هزینه ویزیت به صورت آنلاین از سقف بیمه کسر خواهد شد و همچنین امکان نوبت‌گیری حضوری و غیرحضوری این پزشکان نیز وجود دارد.

مدیر مجتمع درمانی الهادی قم به متخصصانی که در این درمانگاه مستقر هستند اشاره کرد و گفت: خانم دکتر حسینی المدنی متخصص زنان روزهای شنبه تا سه شنبه ساعت ۱۷ تا ۲۱ در مطلب حضور دارند.

وی ادامه داد: خانم دکتر جیریایی متخصص قلب روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۷ در درمانگاه هستند و اگر استقبال افزایش یابد روزهای یک شنبه و سه شنبه نیز حضور خواهند داشت.

ساجدی گفت: دکتر نصیری متخصص گوارش و داخلی و دکتر علیمحمدی متخصص کودکان روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۷ پذیرای بیماران خواهند بود.
شماره تلفن مطلب متخصصان درمانگاه الهادی جهت دریافت نوبت به شرح زیر است:

دکتر نصیری

متخصص گوارش و داخلی

۳۶۶۲۸۱۱۱

روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۷

دکتر علیمحمدی

متخصص کودکان

۳۶۶۱۶۱۱۲

روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۷

دکتر جیریایی

متخصص قلب

۳۶۶۰۶۳۶۲

روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۷

دکتر حسینی المدنی

متخصص زنان

۳۶۶۲۸۷۷۷

شنبه تا سه شنبه ساعت ۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ابراهیم IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    0 0
    کار بسیار خوب و با ارزشی هست اما متاسفانه اطلاع رسانی، بسیار ضعیف برای تالار الهادی چند بار پیامک فرستادند اما برای این مرکز درمانی دریغ از حتی یک پیامک