سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
شیخ بازماندگان

حوزه/امام جمعه بندر پل گفت: امروز دشمنان جهان اسلام به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان هستند و ما با وحدت و انسجام بینی اهانت کنندگان به اهل بیت(ع) را به خاک می مالیم.

به گزارش خبرنگار حوزه از بندرعباس، شیخ حسین بازماندگان، امام جمعه اهل سنت بندرپل استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزار حوزه گفت: بی شک تنها راه غلبه بر توطئه شوم دشمنان اسلام و مسلمین حفظ عزت، وحدت و انسجام امت اسلامی است. وحدت عامل عزت مسلمانان در برابر دشمنان و از اوجب واجبات است

وی افزود: همه باید دستور خداوند مبنی بر حفظ وحدت و چنگ زدن به ریسمان الهی و دوری از تفرقه را سرلوحه زندگی قرار دهیم و به فتوای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای حفظه‌الله عمل نموده و جامعه اسلامی را به سمت بالندگی و اتحاد سوق دهیم.

امام جمعه اهل سنت بندرپل استان هرمزگان ادامه داد: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن از هر فرصتی برای ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی استفاده می‌کند، بنابراین باید هوشیار بوده و اجازه عملی شدن توطئه‌های دشمن را ندهیم‌ و با اتحاد و همبستگی نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

بازماندگان افزود: وحدت مسلمانان به معنای دست برداشتن اقوام و مذاهب از اعتقادات نیست؛ ما در حوزه مسائل اعتقادی و مبنایی خود به طور محکم ایستاده‌ایم و امروز جهان اسلام بیش از گذشته به وحدت و همدلی نیاز دارد و در مقابل کسانی که به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام و صحابه رسول اکرم صلی الله علیه و آله اهانت و جسارت می کنند، ایستادگی نموده و بینی آنها را به خاک میمالیم.

وی ادامه داد: این وظیفه آحاد مسلمانان است که نگذارند توطئه های دشمنان موجب لطمه به جهان اسلام شود، همه ما چه شیعه و چه اهل سنت، باید به اندیشه ها و اعتقادات و باورهای همدیگر احترام گذاشته و به مقدسات و خطوط قرمز همدیگر احترام بگذاریم تا دشمنان را مأیوس و ناامید بگردانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha