چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
المصطفی

 حوزه/ دومین جلسه کارگروه موسسه بیان و معاونت تربیتی المصطفی و معاونت فرهنگی‌ آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دومین جلسه کارگروه موسسه بیان ومعاونت تربیتی المصطفی ومعاونت فرهنگی‌ آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در ابتدای این نشست که در موسسه آموزشی مهارتی بیان برگزار شد، حجت الاسلام کریمی، معاون فرهنگی‌تربیتی المصطفی، گزارشی از فعالیت های این معاونت ارایه نمود وبه بعضی از زمینه های همکاری فیمابین اشاره کرد.

در ادامه نیز هریک از اعضای کارگروه گزارشی از فعالیت های حوزه خودرا را ارایه نموده ومحورهای پیشنهادی برای همکاری نیز ارایه شد.

همچنین رئیس موسسه بیان ضمن عرض خیرمقدم و خرسندی از حضورخادمان حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) گزارشی از حوزه های مهارتی بیان نموده ودرخواست های مربوط به این حوزه را نیز برشمرد.

لازم به ذکر است: حجت الاسلام احمدی معاون فرهنگی آستان مقدس نیز ضمن تقدیر وتشکر از میزبانی موسسه بیان، آمادگی خود را برای ارتقای همکاری ها درحوزه های مختلف ذکر شده اعلام داشت وبر ضرورت استفاده از ظرفیت های موجود تاکید کرد.

در پایان نیز قرار شد توسط نماینده آن معاونت و نیز نماینده بین الملل المصطفی پیش نویس تفاهم نامه فی مابین تهیه گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha