دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر/ آیین تکریم و معارفه دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان خوزستان

حوزه/ آیین تکریم و معارفه دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان خوزستان در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، آیین تکریم و معارفه دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان خوزستان در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز و با حضور مسئولین و شخصیت‌های فرهنگی استان خوزستان، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام رجب پور، مسئول هماهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، ضمن ابلاغ سلام حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، از زحمات حجت‌الاسلام حبیب پور، دبیر سابق ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تشکر کرده و برای حجت‌الاسلام کریم سلطانی، دبیر جدید ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان خوزستان آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، استاد حوزه علمیه استان خوزستان، با اشاره به گزیده‌ای از خطبه‌ی ۱۶ نهج‌البلاغه امیرالمؤمنین(ع) مبنی بر «وَ الَّذِی بَعَثَهُ بِالْحَقِّ لَتُبَلْبَلُنَّ بَلْبَلَةً وَ لَتُغَرْبَلُنَّ غَرْبَلَةً وَ لَتُسَاطُنَّ سَوْطَ الْقِدْرِ حَتَّی یَعُودَ أَسْفَلُکُمْ أَعْلَاکُمْ وَ أَعْلَاکُمْ أَسْفَلَکُمْ...»، بیان داشت: هرچه جلوتر می‌رویم سختی‌ها و فشارها بر ما بیشتر می‌شود و مورد آزمایش قرار می‌گیریم و کسانی می‌توانند از این آزمایش‌ها و سختی‌ها سربلند بیرون بیایند که خالص و خلص باشند.

وی ادامه داد: امروز کسی که مدعی حضور در جبهه‌ انقلاب اسلامی باشد ولی برنامه‌ سلوک و تهذیب نداشته باشد، دروغ می‌گوید؛ چراکه به زمانه‌ای رسیده‌ایم که فقط اشک، سجده و دعا می‌تواند ما را یاری کند.

در بخش دیگر این مراسم، حاج حسین یکتا، مسئول جمعیت امام رضایی ها، اظهار داشت: امروز جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی نمی‌تواند ساکت باشد بلکه باید وسط میدان باشد و بار انقلاب اسلامی را صمیمانه و متعهدانه به دوش کشیده و مأموریتی که مقام معظم رهبری به جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی سپرده است را به سر مقصد مقصود برساند.

وی افزود: جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی آن‌گونه که باید باشد نیست و نیازمند این هستیم که نیروهای انقلابی را به‌درستی سازمان‌دهی کرده و همگی دست‌به‌دست هم داده و اجتماع قلوب صورت گیرد تا بتوانیم بار تمدن اسلامی را به دوش بکشیم.

همچنین در ادامه سید احمد عبودتیان، مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا (عج) خاطرنشان کرد: متأسفانه درجاهایی از انقلاب اسلامی مردم کنار گذاشته‌شده‌اند درحالی‌که کاری از فرد و یا گروه خاصی برنمی‌آید و باید آحاد مردم وارد میدان شوند؛ چراکه امروز میدان جنگ تمام کشور و در تمام حوزه‌ها است و پیروزی در این جنگ در سایه‌ی حضور آحاد مردم است.

در بخش پایانی این مراسم حجت‌الاسلام کریم سلطانی، دبیر جدید ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، با اشاره به آیه ۱۰۳ سوره آل‌عمران « وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا»، عنوان داشت: این آیه‌ی شریفه شعار قرآنی جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی است، ما تا جمع نوشیم، یکدست واحده تشکیل دهیم و دل‌هایمان با همدیگر صاف نشود نمی‌توانیم دشمنان این انقلاب را شکست دهیم.

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام حبیب پور، دبیر سابق ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قدردانی و حکم دبیری ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوزستان، به حجت‌الاسلام کریم سلطانی اهداء شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha