چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
کد خبر: 997597
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
ایام فاطمیه در یزد

حوززه/ همزمان با ایام فاطمیه، مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و یادبود شهدای عرصه عفاف و حجاب در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، مردم ولایتمدار یزد همزمان با ایام شهادت مظلومانه یگانه دخت پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله، مراسم ویژه‌ای را برگزار کردند.

هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد، شب گذشته چهارمین شب از مراسم سوگواری ایام فاطمیه را هم‌نوا با دیگر هیئات مذهبی، مراسم فاطمیه ۱۴۰۰ را با عنوان «حکایت همچنان باقیست» با حضور جمعی از عاشقان و دلدادگان فاطمی در حسینیه حضرت صاحب‌الزمان(عج‌الله تعالی فرجه) محمودآباد برگزار کرد.

این مراسم ویژه که به مدت پنج شب پذیرای عزاداران ام‌الائمه سلام‌الله علیها برپاست ، هر شب به نام یکی از بانوان شهیده دایر است تا یادآور جایگاه رفیع بانوان شهیده راه حجاب و عفاف باشد.

شهیدان معظم قاضی فینی، طیبه واعظی دهنوی، زینب کمائی و مروه شربینی از جمله شهیدانی هستند که بر سر اعتقاداتشان کوتاه نیامدند و حجاب، عفاف و پاکدامنی، شاخصه اصلی‌شان بود و همین ویژگی‌ آنان را پیرو سیده زنان عالم کرد و تا جایی بالا برد که تاج شهادت بر سر نهادند.

یادواره شهدای حجاب در یزد برگزار شد

یادواره شهدای حجاب در یزد برگزار شد

یادواره شهدای حجاب در یزد برگزار شد


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha