چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
جشنواره «مدهامتان»

حوزه/ مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: ۱۳۷ نفر از خواهران و برادران کردستانی در جشنواره «مدهامّتان» شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران که به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد، اظهار داشت: ۱۳۷ نفر از خواهران و برادران کردستانی در جشنواره «مدهامّتان» شر کت کردند.

وی گفت: خوشبختانه استقبال از این جشنواره بسیار خوب بوده است به همین منظور زمان شرکت در این مسابقه قرآنی تا ۲۴ دیماه تمدید شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان، در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: از این تعداد شرکت کننده ۲ نفر در رشته قرائت قرآن، ۱۲ نفر در رشته قرائت ترتیل، ۶۳ نفر حفظ جزء ۳۰، ۵ نفر قرائت نماز، ۱۲ نفر قرائت ترتیل،۹ نفر حفظ کل،۹ نفر در رشته استعدادیابی، ۱۷ نفر مفاهیم، ۱۳ نفر اذان و ۶ نفر مکبری در این جشنواره شرکت کرده اند.

گلباغی در ادامه سخنان خود افزود: خوشبختانه اعضای فعال در کانون فرهنگی و هنری مساجد استان کردستان نسبت به دوره های گذشته حضور پررنگ تری در مسابقه مدهامتان دارند که این نتیجه برنامه ریزی های مدون و کاربردی فعالان این عرصه دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان افزود: این دوره از رقابت‌های قرآنی مدهامّتان در ۳ رده سنی برگزار می شود، و رده‌های سنی زیر هفت سال، هفت تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال عضو کانون های مساجد استان می‌توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد به نشانی اینترنتی www.bachehayemasjed.ir در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha