شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه علمیه یزد

مدیر حوزه علمیه یزد گفت: در آموزه های دینی در کنار توجه به معنویت و تقویت بنیه اعتقادی و روحی انسان ها، به سلامت جسم و بدن نیز سفارش شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، نشست طلاب فعال در رشته های ورزشی با مدیر حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان ضمن اشاره به سفارش اسلام به سلامت روح و جسم گفت: در آموزه های دینی در کنار توجه به معنویت و تقویت بنیه اعتقادی و روحی انسان ها، به سلامت جسم و بدن نیز سفارش شده است.

وی افزود: حفظ سلامت و رشد قوای جسمانی و روحی از امور لازم برای انسان ها بوده و بدن نیرومند و سالم انسان را در راه انجام وظایف دینی و رسیدن به اهداف عالیه اسلامی کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس ادامه داد: حوزه علمیه یزد با همت طلاب مدارس علمیه استان در زمینه ورزش به مراتب و جایگاه خوبی رسیده و این رویه باید با قوت ادامه داشته باشد.

وی به اهمیت اخلاق در ورزش تاکید و اظهار کرد: اخلاق طلبگی باید در زمینه های ورزشی نیز جریان داشته باشد و شاهد مرام و معرفت پهلوانی در ورزش طلاب باشیم.

در ادامه این نشست جناب آقای طباطبائی، نماینده و مسئول پیگیری ورزش حوزه علمیه یزد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ورزشی حوزه علمیه یزد، گفت: از جمله برنامه های آتی ما، حضور طلاب و روحانیون استان در برنامه ها و مسابقات ورزشی تحت عنوان باشگاه شهدای روحانی می باشد.

همچنین نمایندگان رشته های فوتسال، والیبال، داژبال، کونگ فو و کاراته گزارشی از فعالیت های خود ارائه نموده و پیشنهادات خود را جهت توسعه ورزش در حوزه علمیه استان مطرح کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha