سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت:  ایران اسلامی از سالهای نخست انقلاب تاکنون زیر فشارهای دشمنان و تحریم‌های آنان بوده، ولی همواره راه خود را با صلابت طی کرده و اسیر فشارهای دشمنان نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهرامروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی یکپارچگی مردم، وحدت، ولایت و اطاعت از ولایت است.

وی، انقلاب اسلامی ایران را الگوی ملت های آزدیخواه دنیا دانست و خاطرنشان کرد: امروز ایران در سایه رهنمود های رهبر معظم انقلاب در مسیر صحیح و متعالی خود حرکت می کند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: دشمنان لحظه‌ای از فکر توطئه و نیرنگ علیه ایران دست برنداشته و تلاش می‌کنند با هر شیوه‌ای ایران اسلامی را تضعیف کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد ایران اسلامی امروز در عرصه فناوری های دفاعی به قطب نظامی و دفاعی و به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده، به طوری که دشمنان از مواجهه با آن هراس دارند.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب و نظام، رهبری امامین انقلاب، وحدت و حمایت مردم از نظام و ولایت فقیه است توانسته ایم در عرصه دفاعی موفقیت های چشمگیری را کسب کنیم و دشمنان را به رعب و هراس بیندازیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: ایران اسلامی از سالهای نخست انقلاب تاکنون زیر فشارهای دشمنان و تحریم‌های آنان بوده، ولی همواره راه خود را با صلابت طی کرده و اسیر فشارهای دشمنان نشده است.

حجت الاسلام معبودی همچنین یاد و خاطره امام جمعه فقید شهرستان آوج مرحوم حجت الاسلام هاشمی را گرامی داشت .

ملت ایران هیچ گاه اسیر فشارهای دشمنان نشده است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha