چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نعمتی

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه بوشهر از برگزاری برنامه های متنوع حوزه علمیه بوشهر در هفته پژوهش خبر داد.

حجت الاسلام مهدی نعمتی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به برنامه‌های اجرا شده حوزه علمیه استان در هفته پژوهش اظهار داشت: برگزاری نشست علمی اساتید حوزه و دانشگاه با موضوع کاربرد هوش مصنوعی در علوم انسانی و پژوهش‌های دینی با مشارکت معاونت مدیریت حوزه برادران و خواهران و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خلیج فارس، جلسه شورای پژوهش حوزه علمیه استان، بازدید از موزه تاریخ پزشکی خلیج فارس و دیدار با پرفسور دکتر ایرج نبی پور، نخبه کشوری و شخصیت برتر پژوهشی و چهره ماندگار بوشهر برخی از برنامه‌ها بود.

وی افزود: برگزاری همایش وحدت حوزه و دانشگاه در مدرسه علمیه چهارده معصوم (ع) برازجان، نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه فرهنگیان و حوزه علمیه بوشهر با موضوع علوم انسانی اسلامی و چیستی و چرایی، برگزاری کارگاه مهارت‌های عمومی تدریس اساتید، دیگر برنامه‌های اجرا شده طی هفته پژوهش بود.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: به مناسبت هفته پژوهش با توجه به رایزنی صورت گرفته تعداد ۱۰ هزار و ۶۰۰ عنوان کتاب به ارزش ۲۱۶ میلیون تومان به صورت رایگان به کتابخانه های مدارس هشتگانه علمیه استان و کتابخانه مدیریت حوزه بوشهر اهدا شد. این کتاب‌ها در اختیار مدارس حوزه‌های علمیه استان قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام نعمتی با اشاره به برخی برنامه‌های اجرا شده در مدارس علمیه استان در هفته پژوهش گفت: دیدار با سید کوچک هاشمی زاده پیشکسوت عرصه پژوهش و تألیف شهرستان دشتی، دیدار با حجت الاسلام والمسلمین امامی حجتی محقق و مدرس دروس حوزوی، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع کتاب سیره عملی علما و تقدیر از سه نفر برگزیده، ساماندهی کتابخانه و شماره گذاری کتب اهدایی جدید، برگزاری جلسات تعاملی با اساتید دانشگاه، برگزاری همایش وحدت حوزه و دانشگاه به همراه جشنواره غذای سالم، تجلیل از برگزیدگان پژوهشی و علمی حوزه و دانشگاه از جمله این برنامه‌ها بوده است.

وی برگزاری نشست‌های علمی مشترک با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در قالب کرسی‌های آزاد اندیشی، برگزاری هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری، برگزاری مسابقه کتابخوانی را از دیگر برنامه‌های اجرا شده از سوی مدارس علمیه استان در هفته پژوهش عنوان کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha