• کد خبر: 446190

در نشست روحانیون قزوین تاکید شد؛

تبعیت از ولایت فقیه اطاعات از پیامبر(ص) و امام معصوم(ع) است

حوزه/ زمانی ولایت فقیه در وجود امام(ره) بود و امروز در رهبر معظم انقلاب تجلی دارد و همان گونه که آن روز اطاعات از امام(ره) اطاعات از معصوم و پیامبر(ص) بود، امروز هم اطاعات از رهبر معظم انقلاب همان گونه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسوی صفی خانی، صبح امروز در نشستی با روحانیون و مبلغین شهرستان قزوین گفت: زمانی ولایت فقیه در وجود امام(ره) بود و امروز در رهبر معظم انقلاب تجلی دارد و همان گونه که آن روز اطاعت از امام(ره) اطاعت از معصوم و پیامبر(ص) بود، امروز هم اطاعت از رهبر معظم انقلاب همان گونه است.

وی افزود:  مسیر دیگر انقلاب، دشمن شناسی است، آن روز دخالت های انگلیس و آمریکا مشخص بود و امروز هم  دخالت ها و دشمنی ها یکی است و ذات استکبار و هویت استعماری و زورگویی در چهره رئیس جمهور آمریکا به خوبی قابل مشاهده است.

این فعال فرهنگی، یکی از مهمترین راه های نفوذ دشمن در کشور را تهاجم فرهنگی دانست و بیان داشت: تهاجم فرهنگی دارای قالبی کلی است، اما شاخه های متعددی دارد که جنبه های زندگی ما را در برگرفته و به آرامی در جامعه ما رخنه کرده است.

حجت الاسلام صفی خانی با تاکید بر این که باید فرهنگ ها و باورهای و ارزش های ملی و مذهبی تقویت شود تا بتوانیم در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بایستیم، افزود: عامل پیروزی انقلاب، ولایت پذیری و دشمن شناسی بود و امروز هم  این دو اصل مهم ضرورت کار است.

وی افزود: آنچه امروز باید در دستور کار داشته باشیم این است که آمادگی‌مان را بالابرده و بصیرت داشته و دشمن‌شناس باشیم تا بتوانیم از ارزش‌هایمان دفاع کرده و هر جا لازم باشد نشان دهیم که ما مرد میدان هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین تصریح کرد: دشمن بداند که جوانان امروز ما با جوانان اوایل انقلاب تفاوتی ندارند و انقلابی هستند. انقلابی بودن و انقلابی‌گری به آن است که مواضع اسلامی و انقلابی را قاطعانه و بدون تردید بیان کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha