• کد خبر: 448515

مهمترین عاملِ دفع فتنه‌های دشمن، تقویت باورها و توکل به خداوند است

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: مهمترین عاملِ دفع فتنه‌های دشمن، تقویت باورهای درونی و توکل به خداوند و صبر در برابر سختی‌ها و اعتماد به وعده‌های حق از جانب او می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی امروز درنشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان برگزارشد،  گفت: قدرت از آنِ خداوند است و شرط پیروزی آن است که در صف مؤمنان باشیم و با استفاده از یاد خدا، صبر و استقامت، پرهیزگاری، توکل و یقین به وعده‌های الهی خود را به این منشأ قدرتِ لایزال متصل نماییم.

وی افزود: به فرموده‌ قرآن کریم، دوستی و تکیه کردن بر دشمنان خدا شدیداً ممنوع می‌باشد و همچنین گره زدن سرنوشت جامعه دینی در قالب مسائل مهم سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی، با خواست و وعده‌های دشمنان نیز ممنوع است، چراکه باعث ایجاد سلطه از ناحیه‌ی کفار بر مسلمانان می‌شود.

وی اظهار کرد: گرچه اسلام اهل جنگ‌طلبی نمی‌باشد، اما نسبت به واقعیات جامعه نیز چشم خود را نبسته است. در شرایطی که دشمنانِ خدا جز به نابودی کامل اسلام و مسلمانان راضی نخواهند شد، خداوند نیز در مقابل به مؤمنان دستور می‌دهد تا خود را از لحاظ نظامی تجهیز و تقویت نموده و همواره در حال آماده‌باش به سر ببرید که همان آیه قرآن کریم که خدای متعال می فرمایند: وأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّکُمْ که باید همیشه هوشیار و آماده دفاع در برابر دشمنان اسلام باشیم.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: مهمترین عاملِ دفع فتنه‌های دشمن، تقویت باورهای درونی و توکل به خداوند و صبر در برابر سختی‌ها و اعتماد به وعده‌های حق از جانب او می‌باشد. زیرا انسانی که خود را عبد خالقِ بی‌نیاز بداند، از دشمنانِ خدا بیزاری جسته و با توکل بر او، گِره‌های ایجاد شده برای او باز می شود.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: در مقابل فتنه‌گری‌ها و دشمنی‌ها، مؤمنینِ بصیر و هوشیار، همواره خود را آماده نگه می‌دارند تا از ایمان و شرف و استقلال خویش دفاع نموده و با استعانت از خدای متعال، نقشه‌های دشمن را نقش بر آب نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha