• کد خبر: 490888

همایش «طلایه داران تبلیغ» در قزوین برگزار شد

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین از اعزام ۱۲۰۰ مبلغ و مبلغه به مناطقشهری و روستایی استان قزوین در ایام ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام علی نعمت الهی ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ استان قزوین که با حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، از اعزام ۱۲۰۰ مبلغ و مبلغه به مناطق شهری و روستایی استان قزوین در ایام ماه رمضان خبر داد و گفت: شما مبلغان در فعالیت های تبلیغی ماه مبارک رمضان توجه ویژه ای به مکارم اخلاق داشته باشید و تهذیب نفس و تزکیه را سرلوحه برنامه زندگی و کار خود قرار دهید.

وی اظهار کرد: ما مبلغان دین و فرهنگ تشیع باید ناشر نشاط معنوی در جامعه باشیم و اجر خود را از خداوند بخواهیم، همانا در احادیث تاکید شده که هرکس برای دین خدا کار کند خدا دنیایش را تامین می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد: امروز استکبار جهانی به دنبال تهی کردن جوامع انسانی از معنویت است و با شبیخون فرهنگی، جوانان و نوجوانان، خانواده ها و حتی حوزه های علمیه را نشانه گرفته که باید هوشیار باشیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، بیان کرد: زیرساخت های فکری جامعه توسط شهید مطهری شکل گرفت و شهادت ایشان ضربه سنگینی به انقلاب اسلامی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha