رضایی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید براینکه مقام و منصب ولایت یک مقام و منصب الهی است، گفت امروز تداوم ولایت امام علی(ع) ولایت فقیه در جامعه است.

حجت الاسلام احمد رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با تبریک عید غدیر، اظهارداشت: برای تبیین و ترویج عید غدیر هم باید فعالیت های ظاهری و هم تبلیغی انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تاکیدکرد: همان گونه که شیعیان برای عاشورای حسینی(ع)فضاسازی و هزینه های مادی زیادی انجام می دهند، باید برای اعیاد میلاد و جشن های مربوط به ائمه اطهار(ع)به خصوص عید غدیر هزینه های مادی انجام دهند.

وی، بالا بردن معرفت برای شناخت امام(ع) را مهم دانست و افزود: اطاعت از امام(ع) بر ما واجب است و باید شناخت ما برای جایگاه امام(ع) همراه با محبت باشد و هر فعل وکاری که از ما سرمی‌زند باید رضایت و خشنودی امام را نیز به دنبال داشته باشد.

مقام و منصب ولایت الهی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید براینکه مقام و منصب ولایت یک مقام و منصب الهی است، افزود: امروز تداوم ولایت امام علی(ع) ولایت فقیه در جامعه است، لذا باید تلاش کنیم که در مسیر ولایت باشیم.

وی تاکید کرد: زمانی که به عنوان شیعه جایگاه امامت و ولایت را بشناسیم و امام(ع) را ولی خودمان بدانیم و عملا شیعه گری کنیم هیچ گاه از مسیر ولایت جدا نخواهیم افتاد.

حجت الاسلام رضایی افزود: ما به عنوان شیعه امام علی(ع) باید تلاش فراوانی برای اشاعه فرهنگ غدیر انجام دهیم.

انتهای پیام /ک