پیاده روی آیت الله مکارم

حوزه/ همزمان با روز عید بزرگ غدیر مراسم پیاده روی و کاروان شادی از حرم تا جمکران با حضور آیت الله العظمی مکارم شیرازی، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  این مراسم به مناسبت تجدید با ولی زمان(عج) در عید بزرگ ولایت هر ساله در قم با حضور مراجع، علما و مردم برگزار می شود و علما و مردم با پای پیاده مسیر حرم تا جمکران را طی می کنند.

بر اساس این گزارش: همزمان با عید بزرگ غدیر خم کاروان شادی از غدیر تا ظهور با حضور پرشور مشتاقان مکتب اهل بیت(علیهم السلام) از حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) تا مسجد مقدس جمکران برگزارشد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی،  آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها)،حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، بهرام سرمست استاندار قم،طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در این کاروان باشکوه که مسیر بلوار پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) را با پای پیاده طی کردند حضور داشتند.

۵۰ موکب مردمی در این مسیر با توزیع شیرینی و شربت از عاشقان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام)  پذیرایی کردند.

پرچم های متبرک به نام امیرالمومنین(علیه السلام) و امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) در دست راهپیمایان کاروان شادی غدیر بود و مداحان اهل بیت (علیهم السلام) در سراسر مسیر به مداحی در وصف مولای متقیان و عظمت غدیر پرداختند.

همراهان کاروان غدیر تا ظهور با حضور در مسجد مقدس جمکران این روز بزرگ را به حضرت بقیه الله(عجل الله تعالی فرجه) تبریک گفته و با فرزند غدیر تجدید عهد و پیمان کردند.

قرائت فرازهایی از دعای عهد مختصر با عنوان بیعت با امام زمان(علیه السلام) توسط حجت الاسلام میرزا محمدی پایان بخش کاروان شادی روز غدیر در مسجد مقدس جمکران بود.

نماز مغرب و عشای شام عید غدیر توسط حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران اقامه خواهد شد.