حلقه وصل ستاد همکاریها

حوزه/نشریه حلقه وصل با انتشار مقالات ، گفت و گو ها، و کرسی های داغ تعلیم و تربیتی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  در شماره سی و یکم حلقه وصل مطالب و نظریه پردازی هایی از نخبگان و مسئولین حوزه و آموزش و پرورش بیان و تشریح شده است.

*گفت و گو با عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی

در این شماره از حلقه وصل دکتر گلشنی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت و گو با پایگاه ستاد همکاریها ، ازنخبگان هر دو د ستگاه خواسته است با ایده های نو و عملیاتی روند تعلیم و تربیت را به سوی ارزشهای دینی اجتماعی و فرهنگی سوق دهند. 

*گزارش مفصلی ازیک دورهمی

گزارش مفصلی از دور همی مسئولان ارشد حوزه و آموزش و پرورش و نظریه پردازی های کاربردی و راه گشا ،نوید بخش فصل نوینی از همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش با تصویب برنامه پنج ساله همکاریها است. 

*مشروح سخنان مشاور عالی وزیر

مشروح سخنان مشاور عالی وزیر و دبیر ستاد همکاریها در جمع اعضای قطب های پنج گانه ستاد در قم تحت عنوان جلوه های اهمیت همکاری های حوزه و آموزش و پرورش دبیران استانی را آماده یک خیز بلند برای ارتقاء سطح همکاریها نموده است.

*چگونه با دوستانمان پیرامون حجاب گپ بزنیم

مصاحبه خواندنی با دکتر بانکی، پیرامون حجاب دختران دانش آموز تحت عنوان" چگونه با دوستانمان پیرامون حجاب گپ بزنیم" راهکارهای رویارویی دانش آموزان محجبه  و شیوه های اثرگذاری صحبت های آنان با همکلاسی های خود را مطرح و به گونه ای جذاب شبهات پیرامون آن را هم پاسخ داده است.

*نقش مسجد و دیگر نهاد های دینی برای مدرسه 1404

همکاریها در آیینه اسناد بالا دستی از سلسله یاد داشت های علیرضا رحیمی در خصوص همکاریها از نگاه کلان کشوری نقش مسجد و دیگر نهاد های دینی را  برای مدرسه 1404تبیین نموده است.

*برگی از تاریخ

برگی از تاریخ با توضیحاتی از فعالیت های بزرگان حوزه در عرصه همکاری با آموزش و پرورش حتی در رژیم گذشته، بیانگر درخشش شخصیت هایی چون شهید بهشتی و شهید باهنر در عرصه تعلیم و تربیت است که نظم و برنامه های مدرسه تحت نظر شهید بهشتی مسئول فرهنگ وقت قم را به وجد آورده است .

*سجایای اخلاقی آیت الله نجومی

فرازنگان در این شماره از حلقه وصل، زندگی نامه و سجایای اخلاقی عالم متعهد و پرهیز گار مرحوم آیت الله نجومی را به رشته تحریر در آورده که نگاه هنر مندانه این روحانی خلیق در عرصه هنر و خطاطی زیبا و درس آموز است. 

 اخبار فعالیت کمیته های استانی در بیش از 25 استان  بیانگر جنب جوش کمیته های همکاری در اقصی نقاط کشور با محوریت ائمه جمعه جهت نهادینه کردن تعلیم و تربیت اسلامی است .

حلقه وصل نشریه ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش با مدیر مسئولی علیرضا حاجیان زاده ،همکاری هیئت تحریریه و سردبیری کریم دلفانی هر سه ماه یکبار منتشر و از طریق اتوماسیون اداری و پرتالهای رسمی حوزه و آموزش و پرورش در اختیار علاقه مندان قرار میگیرد.

برای دریافت فایل نشریه به نشانی ذیل مراجعه کنید:

http://hamkariha.ir/__FTP/1398/05/27/13123.PDF

انتهای پیام  313/17