گفتگو با معاون فرهنگي تبيلغي حوزه فاطمه بنت الرسول(س) جاسك استان هرمزگان

حوزه/خانم رودانی پور با بیان اینکه غدیر سند هویت شیعه است، گفت: گرفتن غدیر از شیعه در واقع گرفتن هویت او است.

خانم رودانی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، ضمن تبریک عید غدیر اظهار داشت: عید غدیر بزرگترین رویداد در تاریخ اسلام است و تمام سعی دشمن نیز خدشه وارد کردن بر این واقعه بزرگ است.

وی خطاب به پیروان و محبان اهل بیت (علیهم السلام) تاکید کرد: محبان و پیروان اهل بیت (علیهم السلام) باید با تلاش و اتحاد خود، دشمنان ولایت و امامت را در رسیدن به اهداف شومشان مایوس و ناامید کنند.

استاد حوزه علمیه خواهران هرمزگان خاطر نشان کرد: طلاب در تبلیغ واقعه ارزشمند غدیر باید سرآمد و طلایه دار باشند و در همین راستا مدرسه علمیه خواهران فاطمه بنت الرسول(س) جاسک از هرمزگان تمام سعی خود را برای نهادینه کردن و تبیین این عید بزرگ به کار برد.

خانم رودانی پور به برخی از این فعالیت ها اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن بزرگ روز عید غدیر ویژه خواهران در حسینیه ثارالله محله یکبنی، برپایی ایستگاه صلواتی و پخش بسته های فرهنگی در مرکز شهر و محله شعیه نشین یکبنی، برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع غدیر ویژه کودکان و نوجوانان در حسینیه ثارالله و همچنین دیدار با خانواده سادات طلبه در منازل آن ها و فضاسازی و ... از جمله فعالیت های این مدرسه بوده است.

وی نهادینه کردن عید غدیر و پیام ها و ارکان و فلسفه آن و همچنین روشنگری و معرفت افزایی مردم در این زمینه را از اهداف برگزاری این مراسم دانست و خاطر نشان کرد: وظیفه آحاد مردم بخصوص طلاب کوشش در زنده نگه داشتن عید غدیر است.