حجت الاسلام محبی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که پایه های اساسی تربیت جوانان انقلابی در مساجد برداشته می شود، گفت: بالندگی و شکوفایی مساجد مرهون زحمات و هدایت های خالصانه روحانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی، صبح امروز در نشست «نقش مساجد در نظام مقدس جمهوری اسلامی» که در سالن اجتماعات  دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد، گفت: یکی از کارکردهای مهم مساجد در دوران دفاع مقدس آگاه سازی و توجیه جوانان برای دفاع از خاک این کشور بود و علاوه برآن محل ساماندهی و اعزام رزمندگان به جبهه ها نیز بود.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مساجد سراسر کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس همواره جبهه های جنگ را از لحاظ تامین نیرو و تدارکات، پشتیبانی می کردند.

وی با اشاره به این که پایه های اساسی تربیت جوانان انقلابی در مساجد برداشته می شود، افزود: بالندگی و شکوفایی مساجد مرهون زحمات و هدایت های خالصانه روحانیت است.

حجت الاسلام محبی بیان کرد:  امروز بی شک هیئت های مذهبی با محوریت مساجد بهترین سنگر و مستحکمترین دژ در مقابل تهاجم فرهنگی هستند؛ دشمنان شبانه روز  برای به انحراف کشیدن جوانان تلاش می کنند و  مساجد امروز  مکانی امن  برای این نسل است.

انتهای پیام