مرکز معارف

گشمردی از شناسنامه دار شدن طرح مراکز معارف اسلامی مدیریت حوزه علمیه خواهران بوشهر خبر داد و گفت: در دیدار اخیر گروهی از نخبگان فرهنگی کشور با رهبر معظم انقلاب بعد از ارائه کامل این طرح و اهداف آن، مقرر شد که مراکز معارف اسلامی مدیریت حوزه علمیه خواهران  استان بوشهر شناسنامه دار شوند و به عنوان طرح ملی به دیگر استان ها ابلاغ و اجرایی گردد.

لیلا گشمردی مسئول اجرایی گروه معارف مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر با اشاره به فعالیت مراکز معارف حوزه علمیه خواهران در استان اظهار داشت: بیش از 112مرکز معارف فعال در استان بوشهر وجود دارد.

وی افزود: در این تعداد مرکز فعال،110 استاد به بیش از هزار و 800 عضو آن تدریس می کنند و علاقه مندان در هر شهری از استان بوشهر که می توانند با مراجعه به حوزه های علمیه شهرستان خود از نزدیک ترین موقعیت مکانی برای شرکت در کلاسها کسب اطلاع نمایند.

گشمردی بیان داشت: طی دو سال در سه مرحله مقدماتی، متوسطه و تکمیلی خواهران شرکت کننده با روخوانی و روانخوانی قرآن، تفسیر قرآن، نهج البلاغه و احکام بانوان، سبک زندگی اسلامی، تحلیل زندگی چهارده معصوم آشنا می شوند.

مسئول اجرایی گروه معارف مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: مراکز معارف همیشه این آمادگی را دارند که پاسخگوی سئوالات و نیازمندیهای علمی، آموزشی و تربیتی، بانوان و مادران جوان باشند.

وی هدف از برگزاری این دوره ها را کمک به ارتقای سطح علمی و بنیه اعتقادی و مذهبی و مشاوره آسان و سریع در امور تربیتی و خانوادگی به بانوان عنوان کرد.

گشمردی از شناسنامه دار شدن طرح مراکز معارف اسلامی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر خبر داد و گفت: در دیدار اخیر گروهی از نخبگان فرهنگی کشور با رهبر معظم انقلاب بعد از ارایه کامل این طرح و اهداف آن، مقرر شد که مراکز معارف اسلامی مدیریت حوزه علمیه خواهران  استان بوشهر شناسنامه دار شوند و به عنوان طرح ملی به دیگر استان ها ابلاغ و اجرایی گردد.