حجت‌الاسلام مجید شرفی نیا

حوزه/ مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات قم گفت: اعتلای مساجد در کشور مهم‌ترین برنامه نهادهای فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام مجید شرفی نیا عصر امروز در همایش ائمه جماعات مساجد استان قم که با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در موسسه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: در راستای اهمیت مساجد در جامعه‌ای اسلامی امروز نزدیک به 150 نفر از ائمه مساجد قم در این همایش حضور یافته‌اند.

وی اعتلای مساجد را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: بخش تعلیم و تربیت سپاه و مساجد محلات استان قم با هماهنگی سازمان تبلیغات و سازمان اوقاف برنامه‌های مختلفی برای این مهم دارند و در سال جاری نیز این برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام شریفی‌نیا افزود: در این برنامه‌ها می‌خواهیم ائمه مساجد واقعاً در سطح امام مسجد باشند و بسیج نیز به‌عنوان بازوی ائمه مساجد به اعتلای مسجد و رسیدن به مسجد تراز انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کند.

وی پرداختن به کارهای فرهنگی و معرفتی را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم اعتلای مسجد تأکید داشته و می‌فرمایند که مسجد فقط برای نمازخواندن نیست بلکه باید در مساجد کارهای فرهنگی و معرفتی و سیاسی انجام گیرد.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات قم  تأکید کرد: سعی داریم با اجرای برنامه‌های مختلف مساجد را به سطح موردنظر نایب امام زمان (عج) برسانیم.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را مهم و راهگشا دانست و گفت: در همایش امروز نیز در محضر علامه مصباح یزدی هستیم تا از فرمایشات ایشان درزمینهٔ گام دوم انقلاب بهره ببریم.