بصیرت

حوزه/ حجت الاسلام حسینی بر ضرورت برگزاری نشست های مستمر بصیرتی در مساجد تاکید کرد و آ« را نیاز امروز جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، عصر امروز در نشست بصیرتی مسئولین حلقه های صالحین که در مسجد المهدی مینودر قزوین برگزار شد، گفت:  مقام معظم رهبری در همه امور هوشمندانه و مدبرانه تصمیم گیری می کنند و ملت هم با وجود رهبری فرزانه هرگز تن به ذلت نخواهد داد.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:  امروز پیروزی های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف موجب خشم آمریکا و همپیمانانش در منطقه شده و نشان می دهد که توان اقدام احمقانه علیه ملت ایران را ندارند.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: ملت ایران با روحیه ایثارگری و شهادت طلبی همواره پشتیبان ولایت فقیه  است و اجازه هیچ تجاوزی را به خاک کشورشان را نمی دهند.

وی ادامه داد: در زمان دوران دفاع مقدس توکل رزمندگان شجاع ودلاور ما بر خدا و همرا با روحیه ولایت مداری و شهادت طلبی بود، لذا بر دشمن تا دندان مسلحپیروز شدند.

حجت الاسلام حسینی، تداوم برگزاری نشست های بصیرتی در مساجد را مهم دانست و بیان کرد: شما مسئولین حلقه های صالحین نباید اجازه دهید که این جلسات بصیرتی ضعیف برگزار شود، لذا تلاش نمایید که این نشست ها در طول هفته برگزار گردد.