حجت الاسلام والمسلمین شفیعی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با بیان این که روحانیت همواره دلسوز انقلاب و نظام اسلامی بوده است، افزود: همه دغدغه روحانیت حفظ و تقویت دین و انقلاب بوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شفیعی، مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری، یک شنبه در جلسه جامعه روحانیت ساری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، این شخصیت ها را الگوی خدمت گزاری در جامعه اسلامی معرفی کرد.

وی با بیان این که مسؤولان و دولتمردان ما باید در خدمت رسانی به مردم شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند، افزود: به طور حتم وجود چنین افراد خدومی عامل پیشرفت و توسعه کشور در عرصه های مختلف خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی، در ادامه سخنان خود با تأکید براین که وجود مسؤولان پاکدست و ساده زیست مهم ترین نیاز جامعه امروز است، خاطرنشان کرد: نباید در یک جامعه دینی شاهد برخی رویدادهای ناگوار نظیر فساد و تبعیض باشیم.

مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری، همچنین بر ضرورت تبین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در هفته دولت تأکید کرد و گفت: با توجه به تلاش دشمن در جهت تزریق یأس و ناامیدی در کشور، روحانیت و سایر مسؤولان کشور باید ضمن بیان دستاوردهای انقلاب، تلاش دشمن را در این راستا خنثی کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران، با بیان این که امروز ایران در سایه انقلاب اسلامی به کشوری مقتدر در جهان تبدیل شده است، بیان داشت: دشمن از این همه پیشرفت و توسعه عصبانی و تلاش می کند مسیر های توسعه کشور را با تحریم و توطئه مسدود کند.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی، در بخش دیگری از سخنان خود به نقش محوری و اثرگذار روحانیت در خنثی سازی توطئه دشمنان علیه انقلاب اشاره کرد و گفت: روحانیت به دلیل نفوذ فکری و تریبون های تبلیغی که در اختیار دارد نقش بسیار مؤثری در خنثی سازی توطئه دشمنان بر عهده دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران، با بیان این که روحانیت همواره دلسوز انقلاب و نظام اسلامی بوده است، افزود: همه دغدغه روحانیت حفظ و تقویت دین و انقلاب بوده است.

مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری، با اشاره به این که روحانیت در دفاع و حراست از دین و انقلاب همواره پیشگام بوده است، بیان داشت: در حال حاضر نیز علیرغم همه هجمه های داخلی و خارجی که علیه روحانیت وجود دارد، اما این قشر مقتدرانه در صحنه دفاع از دین و انقلاب حضور دارد.