مهدی طائب

حوزه/ رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: انقلاب اسلامی مقدمه ساز دولت جهانی امام زمان (عج) است و ما آمده ایم تا زمینه را برای ظهور، ولی امرمان فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب، در یادواره شهدای روستای اروانه از توابع شهرستان سرخه، با بیان اینکه ملت ایران برای به دست آوردن انقلاب تلاش‌های بسیاری کردند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، مقدمه ساز دولت جهانی امام زمان (عج) است.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار، با بیان اینکه ما آمده ایم تا زمینه را برای ظهور، ولی امرمان فراهم کنیم، تصریح کرد: در این مسیر نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم زیرا شروع نهضت جهانی با فرماندهی و رهبری امام زمان(عج) است.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس یک معجزه الهی و تاریخی بود، افزود: فرماندهان جنگ هشت سال دفاع مقدس، افرادی شجاع، دلیر و از جان گذشته بودند که با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه معصومین(ع) وارد میدان جنگ شده و با دشمن بد ذات جنگیدند و با اتکا به همین ایمان الهی و نصرت الهی پیروز شدیم.

حجت الاسلام و المسلمین طائب، ملت ایران اسلامی برای به دست آوردن و حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی زحمات و مشقت های فراوانی را متحمل شدند، خاطرنشان کرد: دشمنان در طول این ۴۰ سال از انقلاب اسلامی هیچ گاه دست از شرارت و عداوت خود با ملت ایران بر نداشتند و همواره سعی در آزار و اذیت مردم ایران اسلامی داشته و دارند، رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ایستادگی مردم در طول این چهل نیز در بیانیه دوم گام انقلاب فرمودند «انقلاب اسلامی می‌خواهد گام دوم را بردارد و این بدان معناست که گام اول تثبیت شده است و این انقلاب می‌تواند محکم و استوار گام دوم خود را بردارد».

وی با بیان اینکه فرمایش امام خامنه ای در خصوص «عدم حیات اسرائیل تا ۲۵ سال آینده» قطعا یک سخن انکار ناپذیر و متصل به حقیقت و تحقق یافتی است، گفت: سخن نهایی گام دوم انقلاب اسلامی این است که در چهل سال دوم انقلاب وعده مقام معظم رهبری در خصوص عدم حیات اسرائیل محقق شدنی است.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار، با اشاره به سخن خداوند متعال در قرآن کریم که فرموده است«کسی که در راه من به شهادت می‌رسد، اثر دادن و اثر گرفتن او به اتمام نمی‌رسد و به او رزق جدید می‌دهم»، گفت: در قضایای سرنگونی پهپاد آمریکایی ما شاهد اثر و برکات شهدا بودیم و برکات شهدا تا به آنجاست که توانستیم پهباد آمریکا که به عنوان چشم آمریکاست محسوب می شد را کور کنیم و این در حالی است که آمریکا تنها توانست نظاره گر این رخداد بزرگ و دستاورد باشد.

انتهای پیام/