رضایی

حوزه/ حجت الاسلام‌ رضایی از تجمع طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در شهریور ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی امروز در همایش روز مباهله، در بیرجند با بیان اینکه روز مباهله، غلبه اسلام بر کفر و تسلیم کفر در برابر اسلام است، گفت: بنا به فرمایش رهبری روز مباهله نقطه عطفی برای اسلام و بشریت است.

وی ادامه داد: فرصت های خاص و ویژه به نام ایام الله در طی گذر عمر انسان ها فراهم می شود که نباید به سادگی از آن ها عبور کرد و  برنامه ریزی هایی ویژه برای اینگونه از مناسبت های خاص لازم است داشته باشیم تا حسرت آن ها را نخوریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، قیام امام حسین(ع) را فرصتی برای هدایت و نجات بشریت دانست و تصریح کرد: قیام امام حسین (ع) عامل حفظ اسلام بود که اگر انجام نمی شد، امروز شاهد اسلام یزیدیان بودیم.

حجت الاسلام رضایی به آیاتی از قرآن کریم اشاره و خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) مسیر امر به معروف و نهی از منکر را پیش گرفتند، اما متاسفانه ما امروز از این امر مغفول واقع شده ایم.

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه احیا شود

وی، توجه به امر تبلیغ رسانی و احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و افزود: روحانیون، دانشجویان، مدرسان و تمام اعضای جامعه باید نسبت به احیای امر به معروف و نهی از منکر برنامه ریزی جدی و ویژه داشته باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه هر یک از اعضای جامعه می توانند،عامران و ناهیان منکر باشند، عنوان کرد: نیاز است در امر به معروف و نهی از منکر از کانون خانواده خودمان شروع کنیم و می طلبد هر کدام از اعضای جامعه نسبت به وظایف اجتماعی و فردی خویش احساس مسئولیت داشته باشند.

حجت الاسلام‌ رضایی از تجمع طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در شهریور ماه خبر داد و تاکید کرد: تجمع طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر نیمه شهریور ماه همزمان با نماز جمعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ن