حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر مدرسه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه مدیریت انقلابی در عمل اثبات کرده که معضلات جامعه با روحیه جهادی و تخصص، قابل حل است، گفت: مذاکرات برجام برای برطرف شدن تحریم ها و خروج از رکود اقتصادی صورت گرفت که خبری از آن نشد و الان هم چشم دوختن به اروپایی ها نتیجه معکوس دارد.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به شعار مطرح شده توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «رونق تولید»، گفت: اگر مبنای برنامه ریزی قوای سه گانه در امتداد شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری بصورت حکیمانه مشخص شده، نهادینه شود، به راحتی از مشکلات فعلی عبور خواهیم نمود.

مدیر مدرسه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه رفع مشکل اقتصادی آن هم از طریق اهمیت دادن  به فضای کسب و کار، برداشتن بار فشار بر مردم به ویژه طبقات ضعیف و مستضعف جامعه است، افزود: در واقع اصلی ترین اقدام عملی در تحقق رونق تولید، حل مشکلات بنگاه های اقتصادی بوده که یکی از راه های جلوگیری از ازدیاد بیکاری است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مصادیق مقابله با بیکاری  ادامه ساخت مسکن مهر است  که  موجب چرخش چرخ کارخانه ها و تمامی صنوف و خانه دار شدن جوانان  شد و رونق تولید را به دنبال داشت. تقویت بنیه اقتصادی، همت و مدیریت انقلابی مانند تلاش مستمر در پیشرفت صنایع دفاعی می طلبد.

حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به اینکه مدیریت انقلابی در عمل اثبات نموده که معضلات جامعه با روحیه جهادی و تخصص لازم، قابل حل است، گفت: حل مشکلات اقتصادی در سایه رونق تولید است.

مدیر مدرسه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه مگر تحریم ها چقدر در وضعیت بد اقتصادی و ناهنجاری بازار ارز دخالت دارد که برخی ضعف مدیریت خود را به گردن تحریم ها می اندازند، ابراز داشت: برنامه ریزی صحیح و منطبق بر واقعیت ها و استفاده از مشاورین مجرب اقتصاد و تجارت، شرط ساماندهی و جلوگیری از شوک اقتصادی است.

وی در پایان گفت: مذاکرات برجام برای برطرف شدن تحریم ها و خروج از رکود  اقتصادی صورت گرفت که خبری از آن نشد و الان هم چشم دوختن به اروپایی ها نتیجه معکوس دارد.