حجت الاسلام خدری مدیر حوزه بوشهر

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: کار جهادی را باید ارتقا داد و به جای اینکه در یک شهر، یک یا چند گروه جهادی فعال باشد، باید در هر محله جوانان دست به کار شوند و گروه جهادی محله خود را تشکیل دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری صبح امروز در جمع گروه جهادی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر گفت: یک جوان مومن و پرنشاط باید روحیه کار و تلاش اجتماعی و جهادی داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: طلاب و روحانیون باید در کارهای جهادی پیش قدم و پیشگام باشند تا مردم و جوانان منطقه برای حل مشکلات وارد صحنه شوند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشت: تحقق شعار عدالت و پیشرفت از دغدغه های مقام معظم رهبری است و در بیانیه گام دوم انقلاب و دیدار با گروه های جهادی به این مهم تاکید شده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر اظهار داشت: کار جهادی را باید ارتقا داد و به جای اینکه در یک شهر، یک یا چند گروه جهادی فعال باشد، باید در هر محله جوانان دست به کار شوند و گروه جهادی محله خود را تشکیل دهند.

حجت الاسلام خدری بیان داشت: کار جهادی یعنی به کارگیری ظرفیت وجودی انسان بر اساس ایمان و اعتقاد است، مسؤولین باید به گروه جهادی کمک کنند و همگام و در کنار آنها به مردم خدمت رسانی کنند.