دار واعظی با منابع طبیعی

حوزه/ رئیس سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دیدار و گزارشی از فعالیت های این سازمان را ارائه کرد.

به گزارش   خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دیدار خلیل آقایی رئیس سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور" بر ضرورت حفاظت از جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور تأکید کرد.

وی با تأکید بر ضرورت خودکفایی در عرصه های مختلف و نقش مبلغان در تاکید بر این مقوله مهم، بر آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی برای مشارکت در انعکاس جایگاه منابع طبیعی در آموزه های دینی و تبیین آن برای مردم پرداخت.

در این دیدار، آقایی با اشاره به نقش مبلغان در جامعه، به ضرورت آشنایی مردم با اهمیت حفاظت از جنگل ها، مراتع و آبخیزداری پرداخت و گزارشی از فعالیت های صورت گرفته را ارائه کرد.

وی با تأکید بر توصیه رهبر معظم انقلاب نسبت به خودکفایی در عرصه های مختلف اظهار داشت: در بخش کشاورزی حرکت های امیدبخشی در جریان است و در حوزه جنگل ها، مراتع و آبخیزداری برنامه های مهم و اثرگذاری در حال پیگیری است.

لازم به ذکر است: در انتهای این دیدار، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به عنوان "همیار طبیعت" از سوی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور انتخاب و کارت همیاری به ایشان تقدیم شد.