امام جمعه شوط حجت الاسلام جباری

حوزه/ حجت الاسلام جباری گفت: عده‌ای از سیاستمداران داخلی که برخوردهای قوه‌قضائیه با فساد موجب کوتاهی آن‌ها از بیت‌المال شده است می‌خواهند با اتهام‌زنی به قوه‌قضائیه و ربط دادن مشکلات کشور به این قوه، قوه‌قضائیه را به حاشیه برده و به چالش کشیده و اقتدار نظام را زیر سوال ببرند.

حجت الاسلام محمدرضا جباری در گفتکو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برخی‌ افراد با مطرح کردن حواشی می‌خواهند به نقاط ضعف خود در مدیریت کشور سرپوش بگذارند اظهارداشت: علمکرد برخی جریان‌های سیاسی در مدیریت کشور و عدم مدیریت صحیح فضای سیاسی داخلی و خارجی توسط برخی مدیران کشور، مردم را به سمت مطالبه‌گری از عملکرد آن‌ها سوق داده است و جریان‌های سیاسی برای سرپوش گذاشتن بر روی کم‌کاری‌های خود حواشی را مطرح می‌کنند که نه تنها برای مردم سودی ندارد، بلکه دشمنان کشور را هم خوشحال می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن انتخابات و این‌که نمایندگان مجلس باید در مقابل عملکرد خود به مردم پاسخگو باشند، ولذا برای فرار از پاسخگویی، به حواشی ورود زنان به ورزشگاه و دختر آبی روی می‌آورند و حال آن که در کشور مسائل بسیار بزرگی از جمله معیشت و اقتصاد مردم هست که در مقابل آن‌ها سکوت می‌کنند.

امام جمعه شهر شوط تصریح کرد: جریانات سیاسی مردم را مشغول حاشیه کرده و در متن این حاشیه‌ها حرکاتی را در کشور برای رسیدن به مقاصد خود در انتخابات آتی انجام می‌دهند که در جو این حاشیه‌ها دیده نمی‌شود و بیداری مردم می‌تواند این نقشه‌ها را خنثی کند.

وی بیان داشت: منافقین و سلطنت طلب‌های خارج با هم‌نوایی برخی جریانات داخلی، در ایام دینی خصوصا ماه محرم، رمضان و ذی‌الحجه با طرح مسائل حاشیه‌ای و نمایش بر روی آن می‌خواهند قداست دینی را بشکنند و همراهی برخی بازیگران سینما و سیاستمداران در این شرایط باعث تاسف است.

حجت الاسلام جباری در ادامه به هجمه به قوه‌قضائیه توسط جریانات معاندین اشاره کرد و گفت: انتخاب رئیس جدید قوه‌قضائیه و صلابت و دقت رهبری در این انتخاب موجب شد برخی جریان‌های سیاسی که به دنبال ضربه زدن به نظام از راه‌های اقتصادی و سیاسی بودند، ناکام بمانند و قوه‌قضائیه حرکات آن‌ها را کنترل کرد و لذا این جریانات به دنبال ضربه زدن به قوه‌قضائیه به عنوان مقدمه ضربه به نظام هستند.

وی اضافه کرد: عده‌ای از سیاستمداران داخلی که برخوردهای قوه‌قضائیه با فساد موجب کوتاهی آن‌ها از بیت‌المال شده است می‌خواهند با اتهام‌زنی به قدستگاه قضایی و ربط دادن مشکلات کشور به این دستگاه، قوه‌قضائیه را به حاشیه برده و به چالش کشیده و اقتدار نظام را زیر سؤال ببرند.
انتهای خبر/