رونمایی کتاب

حوزه/ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مراسم رونمایی از درسنامه‌های قرآنی را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم رونمایی از درسنامه‌های قرآنی منتشر شده, روز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برگزار می شود.

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و «مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور» در راستای مصوبات شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی و با هدف ساماندهی و تدوین کتب و محتوای آموزشی درسی برای مراکز دانشگاهی مجری رشته علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی در اواخر سال ۱۳۹۵ همکاری علمی‌ای را آغاز کردند.

این همکاری در قالب انعقاد قرارداد تدوین ۲۱ عنوان درسنامه قرآنی تبلور یافت و برای اجرایی کردن قرارداد یادشده دبیرخانه‌ای با عنوان «کارویژه تدوین درسنامه‌های قرآنی» در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تشکیل شد.

این مجموعه آثار براساس سرفصل های مصوب علوم قرآنی در قالب مشارکت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور که هر دو از مراکز زیر مجموعه وزارت علوم تحقیقات و فناوری است طراحی و تدوین شده است.

مراسم رونمایی از این آثار از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم واقع در پردیسان، ابتدای بلوار دانشگاه، ساختمان دانشکده علوم انسانی، طبقه سوم، تالار امام خمینی(ره) و با حضور مؤلفین، ناظرین طرح ها و مدیران مرتبط مراکز آموزشی و پژوهشی استان  برگزار می شود.

313/60