حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه تصریح کرد: گویا شفافیت نزد برخی مدعیان دروغین شعار «دانستن حق مردم است»، آنقدر گران و غیر قابل تحمل تلقی می‌شود که به خاطر آن تیغ تهمت و زبان تخریب را علیه نظام اسلامی باز کرده اند.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه حالا که مسئله شفافیت آرای نمایندگان تبدیل به مطالبه عمومی شده است، گفت: یکی از رسانه ها برای انحراف اذهان عمومی، دست به دامن یک دروغ شد! به دروغ از حکم محکومیت سحر خدایاری خبر داد و نوشت که بر اثر این حکم خودسوزی کرده است.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه با بیان اینکه دروغ دختر آبی کافی بود تا موجی از سلبریتی‌ها و سیاسیون بی خاصیت سوار بر موج فضای مجازی شوند، افزود: رسانه معلوم الحال بعد از اینکه دستش رو شد و ماجرا لو رفت، متن خبر را تغییر داد و شایعه حکم محکومیت سحر خدایاری را در کانال خود ویرایش کرد!

 وی در ادامه با اشاره به اینکه مخالفین شفافیت آراء نمایندگان خود به دنبال کشف نظریه سایر همکاران در مجلس هستند،اظهار کرد: دروغ ناجوانمردانه دختر آبی، انحرافی در مسیر تقابل شفافیت آرای نمایندگان بود.

حجت الاسلام نجادی با بیان اینکه امروز عموم مردم خواستار شفافیت آرای نمایندگان هستند و مطالبه اصلی، شفافیت اقتصادی و سیاسی دولت و دستگاه‌های اجرایی است، ابراز داشت: نباید با سوءاستفاده ظالمانه از یک مسئله اجتماعی مشخص، مردم را از عملکرد شفاف نمایندگان محروم کرد.

وی تصریح کرد: مردم با حاشیه‌سازی ها، دست از مطالبات اصلی که همان تلاش برای بهبودی وضعیت اقتصادی و مبارزه با فساد اقتصادی و شفافیت اموال و آرای مسئولین و نمایندگان مجلس است، بر نخواهند داشت.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه گفت: گویا شفافیت نزد برخی مدعیان شعار «دانستن حق مردم است»، آنقدر گران و غیر قابل تحمل تلقی می‌شود که به خاطر آن این گونه تیغ تهمت و زبان تخریب را علیه نظام اسلامی باز می‌کنند.

حجت الاسلام نجادی با اشاره به اینکه این روزها سخنان آقای پناهیان درباره شفافیت آراء نمایندگان مجلس، سبب تشویش در جبهه ی نمایندگان مخالف شفافیت گردید و آنان را به واکنش واداشت، افزود: چرا باید عده ای از نمایندگان از مطرح شدن شفافیت آرا که عاملی برای جلوگیری و کاهش فساد و رانت است، به هم بریزند.

وی خاطر نشان کرد: شفافیت آراء سبب اعتماد بیشتر مردم به مسئولین و نظام و تصمیم گیری درست تر مردم در آینده خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه با بیان اینکه اگر شفافیت خوب است، اینان باید خود در این امر پیش قدم باشند اگر بد است چرا از دیگران مطالبه ی شفافیت دارند، گفت: نماینده مجلسی که صالح و سالم است و رأی و تصمیمش را در راستای مصالح ملت و مردم تشخیص می دهد و برای مردم تصمیم می گیرد نه منافع سیاس، نباید ترسی از شفافیت آراء داشته باشد.

وی در پایان گفت: امروز شاهدیم که اکثریت نمایندگان مجلس با طرح شفافیت آراء مخالفت می کنند، اینان کسانی هستند که به بهانه شفافیت، اصرار بر تن دادن به لوایح استعماری FATF داشتند.

انتهای پیام