دهقانی

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد، از معرفی استعدادهای برتر بانوان نخبه در مصاحبه کشوری فراخوان «ناب چهار» خبر داد.

رؤیا دهقانی فیروزآبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، اظهار کرد: تا کنون تعدادی از طلاب استعداد برتر در عرصه‌های آموزش، پژوهش، فرهنگی و تبلیغ  شناسایی شده و به عنوان دعوت شدگان مصاحبه ی کشوری معرفی شده اند.

وی افزود: در عرصه تبلیغ ناب چهار، خانم ها نسرین دهقانی و مرضیه حیدری حائز رتبه «الف»، زینب حسینی سانیچی و فاطمه سادات سالاری حائز رتبه «ب» در زمینه فرهنگی و تبلیغی  شدند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد تصریح کرد: در زمیینه آموزش ناب چهار، خانم ها رقیه سادات مصدق رتبه «الف» و فایزه جمالی نسب، نسرین دهقانی، مرضیه حفیظی و عظیمه کاظمی رتبه «ب» را کسب کردند.

دهقانی فیروزآبادی اعلام کرد:اعطای تسهیلات وام قرض‌الحسنه برای چاپ آثار و خرید لوازم فرهنگی و آموزشی و وام مرکز خدمات،  استفاده از اماکن اقامتی حوزه‌های علمیه خواهران در کشور، فراهم کردن زمینه حضور خواهران استعداد برتر و نخبه در اردوهای زیارتی و سیاحتی مرکز خدمات، تدریس در مدارس مورد نیاز، همکاری با ایشان در امر پژوهش از جمله حمایت ها و پشتیبانی از نخبگان و استعدادهای برتر به شمار می رود.

وی خاطر نشان کرد: اولویت استفاده از خدمات ذکر شده به طلاب استعداد برتری تعلق می گیرد که در برنامه‌های ارتقایی مرکز از جمله؛ شرکت در کلاس زبان انگلیسی، کلاس شبهات اعتقادی، کلاس سواد رسانه‌ای، برگزاری دوره هایی با موضوع زن و خانواده و برگزاری کلاس آمادگی آزمون  تافل عربی شرکت نمایند.

انتهای پیام/313/47