طرح جهادی «من قلوب»

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: اعزام روحانیون و طلاب برای انجام کارهای عمرانی در قالب گروه جهادی «من القلوب»با حضور طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار آغاز می شود و امیدواریم که این عزیزان در امر خدمت رسانی به مردم روستاهای محروم و و دورافتاده این شهرستان موفق باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام محمدرضا معصوم خانی، صبح امروز در مراسم آغاز طرح جهادی گروه «من القلوب» که در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار برگزار گردید، اظهار داشت: طلاب از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره حضور خودجوش خود را در صحنه ها و عرصه های ملی و کشور نشان داده اند که این نشان از حس مسئولیت پذیر این قشر فرهیخته و متدین دارد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: روحانیت در هر بخشی از جامعه که احساس کند مشکلات و یا نارسایی هایی دارد، حضور خواهد یافت و این مهم را بارها به اثبات رسانده است.

حجت الاسلام معصوم خانی در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور تاثیرگذار روحانیون در زلزله کرمانشاه و نیز سیل سال گذشته در برخی از استانهای غربی و جنوب غرب کشور، بیان کرد: در همان ساعات ابتدایی زلزله در کرمانشاه شاهد اعزام تیم های داوطلب از حوزه و مدارس علمیه سطح استان کردستان به این مناطق زلزله بودیم که این نشان از حسن نوعدوستی و مسئولیت پذیری روحانیون و طلاب در جامعه اسلامی دارد.

وی تصریح کرد: در همان روزهای ابتدایی امداد رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه شاهد حضور حماسی روحانیون و طلاب کردستانی در سریع ترین زمان ممکن در بین آسیب دیدگان زلزله بودیم که این خود نشان از مردمی بودن حوزه های علمیه کشور بر خلاف تبلیغات دشمن می باشد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امسال هم به مانند سالهای گذشته طلاب و روحانیون سطح استان کردستان به ویژه شهرستان بیجار برای انجام عملیات عمرانی به روستاهای محروم و دور افتاده این منطقه اعزام می شوند.

این استاد حوزوی تاکید کرد: اعزام روحانیون و طلاب برای انجام کارهای عمرانی و جهادی در قالب گروه جهادی «من القلوب» از امروز با حضور طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار آغاز می شود و امیدواریم که این عزیزان در امر خدمت رسانی به مردم روستاهای محروم و و دورافتاده این شهرستان موفق باشند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار خدمت به مردم را جهادی بزرگ در راه خدا عنوان کرد و ادامه داد: در این طرح گروه جهادی «من قلوب» که از طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام بیجار تشکیل شده است، واحدهای مسکونی در روستاهای «چشمه کاظم»، «نجف آباد»، «زینل خان» و... برای خانواده های کم درآمد روستایی ساخته می شود.

حجت الاسلام معصوم خانی گفت: در اجرای این طرح جهادی سپاه ناحیه بیجار با طلاب مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام بیجار همکاری خواهد داشت.

انتهای پیام/