جلسه رئیس جامعةالمصطفی با کارکنان و مدیران گروه‌های علمی گرگان

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عباسی و اعضای هیئت رئیسه در سفر به گرگان، در نشستی با کارکنان و مدیران گروه‌های علمی جامعةالمصطفی- واحد گرگان دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عباسی در نشستی صمیمی، با کارکنان و مدیران گروه‌های علمی جامعةالمصطفی- واحد گرگان، ضمن تشکر و اعلام خرسندی از فعالیت‌های انجام‌شده در این نمایندگی اظهار داشت: فرصت خدمت در جامعةالمصطفی، عنایت الهی است و باید قدردان همه نعمت‌های خداوند، به ویژه این نعمت الهی، باشیم.

 وی، جامعةالمصطفی را نهاد خاص و بی‌بدیل برشمرد که در آن از ملیت‌ها، مذاهب و حتی ادیان مختلف در کنار یکدیگر جمع شده‌اند و مجموعه بی‌نظیری شکل داده‌اند و این بسیار اهمیت دارد و جامعةالمصطفی- واحد گرگان به صورت خاص برای ما اهمیت دارد.

رئیس جامعةالمصطفی، لازمه تبدیل شدن این نمایندگی را به مرجعیت علمی، جذب نیروهای علمی مناسب و فرهیخته دانست و افزود: وجود یک مرکز پژوهشی مناسب و چاپ نشریات علمی، مقالات و کتاب‌های علمی پژوهشی می‌تواند این مجموعه را از نظر کسب تجربه‌های علمی و پژوهشی ارتقا دهد. 

وی، وجود نهادی مانند المصطفی را سبب ایجاد عمق فرهنگی در جهان دانست و اظهار داشت: امروزه، پرچم گفتمان عقلانیت و عدالت در جهان بر دوش مجموعه‌های مانند المصطفی قرار دارد و این فکر و اندیشه در جهان در حال گسترش است و ما نیز افتخار می‌کنیم که سربازان این تفکر هستیم و معتقدیم خداوند متعال نیز این زحمات را بی‌اجر نمی‌گذارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عباسی، مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه هر سازمان را سرمایه انسانی آن برشمرد و گفت: کوشیدیم با همه تنگناها، این سرمایه انسانی را حفظ کنیم و شاید به آن درجه مطلوبی که مد نظر ماست نرسیده باشیم، ولی در این زمینه می‌کوشیم.

«حجت‌الاسلام تقوی»، رئیس جامعةالمصطفی- واحد گرگان نیز ضمن خیر مقدم به حضار، از زحمات کارکنان و استادان این نهاد بین‌المللی تقدیر و تشکر کرد و به پاره‌ای از توفیقات به‌دست‌آمده در این نهاد اشاره نمود.

در ادامه، «دکتر احمد سعادت» به نمایندگی از مدیران گروه‌های علمی و «عبدالعظیم ولی‌اللهی» به نمایندگی از کارکنان، به ارائه نظرها، پیشنهادها و بیان مشکلات پرداختند.

در ادامه نیز معاونان و مسئولان بخش‌های مختلف جامعةالمصطفی به نکات مطرح شده توسط نمایندگان مدیران گروه‌های علمی و کارکنان پاسخ دادند.