پورشمسی

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از ساخت 450 واحد مسکونی از سوی این نهاد اتقلابی در مناطق سیل زده خوزستان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: بیش از هفت هزار متر کاشی و سرامیک هم در هفته دفاع مقدس ارسال می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، سرهنگ رضا پورشمسی در نشست خبری با اصحاب رسانه، به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس متعلق به یک دستگاه نیست بلکه همه نهادها در دفاع مقدس نقش داشته اند.

وی اذعان کرد: آمار های رسمی نشان می دهد که از 16 کشور دنیا در جنگ تحمیلی  اسیر جنگی داشتیم و 78 کشور به صورت غیر مستقیم به صدام کمک می کردند و 100 کشور دنیا هم در قطع نامه‌های بین المللی علیه جمهوری اسلامی رأی می دادند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تعداد حملات شیمیایی صدام علیه ایران را 221 بار عنوان کرد و افزود: این آمار سه برابر حملات شیمیایی در جنگ جهانی دوم است.

سرهنگ پورشمسی در بخش دیگری از سخنانش به وجود برخی مدیریت های غیر انقلابی از جمله بنی صدر خائن اشاره کرد و گفت: با حذف بنی صدر و به میدان آمدن مدیریت های انقلابی تغییر شگرفی در روند پیروزی های رزمندگان اسلام به وجود آمد.

وی وحدت و همدلی، امید به نصرت الهی و اطاعت محض از ولایت فقیه را از ویژگی‌های مدیریت انقلابی و نیروهای  انقلابی برشمرد و افزود: اگر امروزه هم این نوع مدیریت در کشور تداوم یابد دستاوردهای بسیار مطلوبی را برای کشور در پی دارد.

*اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس به تشریح اهم برنامه های این هفته پرداخت و بیان کرد: دو هزار و 400  برنامه با 39 عنوان در طول  هفته دفاع مقدس در استان یزد و با شعار محوری «ما پیروزیم» برگزار می شود.

سرهنگ پورشمسی با یادآوری کمک های ملت ایران به مناطق سیل زده غرب تا جنوب کشور گفت: به همت سپاه الغدیر استان یزد قریب به  450 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان خوزستان از سوی سپاه الغدیر استان یزد با هدف بازسازی این مناطق در دستور کار قرار گرفته است و در هفته دفاع مقدس هفت هزار متر کاشی و سرامیک از سوی یزدی ها به این مناطق ارسال می شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان یزد اظهار کرد: 124 شهید استان یزد از دوران دفاع مقدس هنوز مفقود الاثر هستند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اولین برنامه هفته دفاع مقدس را برگزاری رژه نیروهای مسلح عنوان کرد و برخی از عناوین برنامه های هفته دفاع مقدس را شامل وی «همایش سربازان نیروهای مسلح استان»، «همایش جهادگران و تجلیل از گروه‌های برتر جهادی»، «همایش اساتید بسیجی، نخبگان طلاب و دانشجویان استان یزد»،«دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی گلزار شهدای سراسر استان»، «همایش پیاده‌روی خانوادگی نیروهای مسلح استان»، «گردهمایی والدین معظم شهدای استان یزد» و «همایش رزمندگان روحانی استان یزد »برشمرد.

انتهای پیام/313/47