کد خبر: 864635
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
تقدیر در بم

حوزه/ سرپرست مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) بم به پاس همکاری شهرداری، با اهدای لوحی از تلاش های شهردار بم تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام میلاد اتابکی، سرپرست مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) بم از زیباسازی نما و محوطه‌ی مقابل این مدرسه خبر داد و گفت: با توجه به شرایط بدِ اقلیمی و آب و هوای منطقه تا پیش از این به دلیل وزش بادهای سنگین در منطقه و وسیع بودن و خاکی بودن محوطه جلوی ساختمان مدرسه، در زمان‌های مختلف شاهد شرایطی بودیم که موجب مشکلات زیادی برای طلاب، اساتید و کادر شده بود و گاه این شرایط بر محوطه داخلی مدرسه نیز تاثیر سوء می‌گذاشت. اما این مشکل الان تا حد زیادی مرتفع شده است.

سرپرست مدرسه علمیه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) بم با اشاره به مجریان حل این مشکل، افزود: مساعدت شهرداری بم، کارخانه آسفالت و شن شهرستان و شهرداری بروات در حل این مسئله بسیار دخیل بود که مدرسه به پاس قدردانی از زحمات افراد مؤثر در این نهادها (آقایان ابوذر عزیزآبادی مسئول کارخانه آسفالت، مهندس برائی نژاد مسئول حراست شهرداری و مهندس فاطمی نیا شهردار بروات)، لوح های یادبودی به آنان اعطا کرد.

انتهای پیام