مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر سابق حوزه علمیه استان فارس گفت: اکنون در پایه های شش، هشت امتحانات شفاهی برگزار می شود و پایه 10 هم در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیر مدیر حوزه  علمیه استان فارس که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، قائم مقام حوزه های علمیه کشور، در مسجد شهدا برگزار شد، با اشاره به اینکه خدا را شاکر هستیم که توفیق خدمتگزاری در ساحت مقدس حوزه های علمیه را چند صباحی بهره این حقیر کرد، اظهار داشت: یکی از دغدغه های طلاب استان امتحانات شفاهی بود که رفت و آمد مشکلاتی را برای آنان پیش می آورد امتحانات شفاهی بود، اکنون در پایه های شش، هشت امتحانات شفاهی برگزار می شود و  پایه 10 هم در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد.

مدیر سابق حوزه  علمیه استان فارس با اشاره به تشکیل شورای آموزش در مدارس، توجه به آموزش زبان عربی را یکی از فعالیت ها اعلام کرد و ادامه داد: اکنون در پنج مدرسه استان مکالمه عربی دایر است.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای تابستانه، افزود: حوزه استان در عین حالی که به آموزش و پژوهش توجه داشت، نشاط و شادی طلاب را نیز در دستور کار داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی، برگزاری آزمون های سالانه قرآنی، دوره های مشاوره تکمیلی و دوره های مختلف در بخش تهذیب را از دیگر فعالیت های حوزه علمیه استان فارس اعلام کرد و تصریح کرد: همه برادر هستیم و دست به دست یکدیگر کارها را پیش می بریم و مدیر جدید حوزه را یاری خواهیم کرد.

انتهای پیام