حجت الاسلام احمد اصغری معاونت مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب تصریح کرد: مذاکره با شیطان بزرگ یعنی این که تحریم ها اثر گذار بوده و به تعبیری مهر تاییدی بر تاثیر «فشار حداکثری» آمریکاست

حجت الاسلام احمد اصغری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، با اشاره به اینکه ایران هوشمندانه رئیس جمهور آمریکا را تحت فشار گذاشته است، گفت: بر اساس آموزه های دینی و تاکیدات امامین انقلاب، نه سلطه گر هستیم و نه زیر بار سلطه بیگانگان خواهیم رفت.

معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه دشمن در مقابل قدرت معنوی و اسلامی ملت ایران چاره ای جز کوتاه آمدن و تسلیم ندارد، افزود: پایداری و استقامت مردم انقلابی در ۴۰ سال گذشته که با عبور از بحران و حوادث طراحی شده دشمنان و پیروزی بر توطئه ها، نشان از توکل به خدا و تبعیت محض از ولایت فقیه دارد.

وی تصریح کرد: تربیت یافتگان مکتب خمینی کبیر، برخلاف مدعیان دروغین خط امام(ره) در مقابل فشار حداکثری کدخدا، سر تعظیم فرود نخواهند آورد.

 اصغری با بیان اینکه مایه افتخار ملت انقلابی است که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای خبیث با رجزخوانی در ۴۰ سال گذشته، راه به جایی نبرده است، ادامه داد: شیطان بزرگ تنها راه امیدواری را در مواضع و عملکرد جریان غربگرا در داخل دانسته که سیاست های او را در موضعگیری ها و در رسانه های زنجیره ای نشخوار می کنند.

وی خاطر نشان کرد: دست ترامپ در مقابل اقتدار ایران اسلامی خالی است و عاقبت دلخوش بودن و بستن با کدخدا، روز به روز ماهیت جریان غربگرا را آشکارتر می کند.

معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه آمریکای جنایتکار و استعمارگران اروپایی  با پیروزی انقلاب اسلامی وقتی که از چپاول و غارتگر ایران نا امید شدند از تحمیل جنگ ۸ ساله تا تحریم همه جانبه، تا کنون از هیچ کوششی دریغ نکرده است، اظهار کرد: فشار حداکثری ناشی از استیصال شیطان بزرگ در برابر عظمت ملت بزرگ ایران است.

 اصغری با بیان اینکه دشمن در مقابل قدرت معنوی و اسلامی ملت ایران با تحریم و فشار حداکثری، راه به جایی نخواهد برد، گفت: 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی مملو از شیطنت و دشمنی آمریکای خبیث است که از هیچ کوششی علطه ایران کوتاهی نکرده، اما به فضل الهی ما آبدیده تر شده ایم.

وی در پایان با اشاره به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب، گفت: مذاکره با شیطان بزرگ یعنی این که تحریم ها اثر گذار بوده و به تعبیری مهر تاییدی بر تاثیر «فشار حداکثری» آمریکاست.

انتهای پیام